“Təəssüflər olsun ki, bizim general rütbəli şəhidimiz var. General Polad Həşimov Aprel döyüşlərində də ön cəbhədə əsgərlərlə bir səngərdə idi. Bu onu göstərir ki, Azərbaycan ordusunun generalları qaynar ocaqlarda və səngərlərdə olmaqdan çəkinmirlər. Azərbaycan generalları kabinet generalları deyil. Onlar zabit vaxtlarından səngərlərdə xidmət edərək, düşmənlə üzbəüz tapşırıqları yerinə yetirməklə yüksəliblər”.
Bunu Teleqraf.com-a açıqlamasında sabiq korpus komandiri Şair Ramaldanov deyib.
Onun sözlərinə görə, Azərbaycan əsgərləri heç vaxt köməksiz, rəhbərsiz olmayıb: “Rütbəsindən, vəzifəsindən asılı olmayaraq Azərbaycanın böyük çinli şəxsləri, komandirləri daim qaynar nöqtələrdə, postlarda olub, əsgərlərə və şəxsi heyətə dəstək veriblər. Vəziyyəti öz gözləri ilə görüb, qiymətləndirib lazımi tapşırıqlarını veriblər. Hər hansı yüksək rütbəli hərbçinin təhlükəli vəziyyətdə səngərdə olması şəxsi heyətin ruh yüksəkliyinə çox böyük təkan verir.
Məlumdur ki, Azərbaycanın Müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənov da mütəmadi cəbhə bölgəsində ön xəttə olur və müşahidə məntəqələrindən o əraziləri izləyir. Eyni zamanda Prezident Administrasiyasının Hərbi məsələlər şöbəsinin müdiri general-polkovnik Məhərrəm Əliyev də bu yaxınlarda cəbhə bölgəsinə baş çəkib. Cəbhə bölgəsi, səngərlər, ön xətt istər Müdafiə Nazirliyinin rəhbərliyi, istərsə də birləşmə komandanlığı üçün tez-tez gedilən yerdir”.
Şair Ramaldanov qeyd edib ki, döyüş ərəfəsində cənab general da o istiqamətdə postda əsgərlərin yanına vəziyyəti öyrənmək üçün gedibmiş: “Bu zaman düşmənin artilleriya atəşinə tuş gələrək şəhid olub. Allah bütün şəhidlərimizə rəhmət eləsin!
O, tək deyildi, onunla bərabər birləşmədən olan bəzi yüksək rütbəli zabitlər də var idi. Müharibə, döyüş vaxtı hər şey ola bilər. Bu onu göstərir ki, Azərbaycan generalı hər an əsgərin, şəxsi heyətin yanında olaraq hətta canı bahasına öz vəzifə borcunu yerinə yetirməyə qadirdir”.
"Mən Ermənistan və Azərbaycan arasında sərhəddə müşahidə etdiyimiz zorakılıqların artmasından çox narahatam və insanların məhv olmasını görməzdən əvvəl dərhal atəşin dayandırılmasına qayıtmağa çağırıram".
Report xəbər verir ki, bu sözləri ATƏT-in hazırkı sədri, Albaniyanın baş naziri, Avropa və Xarici İşlər naziri Edi Rama deyib.
O, qeyd edib ki, ATƏT-in Minsk qrupunun həmsədrləri və ATƏT sədrinin şəxsi nümayəndəsi Andjey Kasprşik vəziyyəti sabitliyə qaytarmağa çalışaraq tərəflərlə sıx əlaqələri dəstəkləyirlər. Azərbaycan və Ermənistan liderləri arasında birbaşa əlaqə 2019-cu ilin martında Minsk qrupunun həmsədrləri vasitəçiliyi ilə Vyanada görüş zamanı qurulub. Edi Rama belə mexanizmlərin vəziyyətin deeskalasiyası üçün istifadə edilə biləcəyinə ümidini ifadə edib.
Sənədə əsasən, Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il dövlət büdcəsinin icrası gəlirlər 24 218 061,7 min manat, xərclər 24 425 914,0 min manat məbləğində olmaqla təsdiq edilib.
Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il dövlət büdcəsinin icra olunmuş gəlirləri və xərcləri aşağıdakı kimi qəbul edilib:
Sıra №-si |
Göstəricilər |
Məbləğ (manatla) |
---|---|---|
1. |
Gəlirlər |
24 218 061 691 |
1.1. |
Fiziki şəxslərin gəlir vergisi |
952 121 218 |
1.2. |
Hüquqi şəxslərin mənfəət (gəlir) vergisi |
2 545 987 926 |
1.3. |
Hüquqi şəxslərin torpaq vergisi |
50 026 792 |
1.4. |
Hüquqi şəxslərin əmlak vergisi |
212 613 736 |
1.5. |
Əlavə dəyər vergisi |
5 185 064 027 |
1.5.1. |
Azərbaycan Respublikasının ərazisinə malların idxalına görə əlavə dəyər vergisi |
3 004 081 998 |
1.6. |
Sadələşdirilmiş vergi |
358 576 105 |
1.7. |
Aksizlər |
854 736 821 |
1.7.1. |
Azərbaycan Respublikasının ərazisinə malların idxalına görə aksizlər |
249 632 599 |
1.8. |
Yol vergisi |
118 905 380 |
1.8.1. |
Azərbaycan Respublikasının ərazisinə idxal olunan yanacağa görə və xarici dövlətlərin avtonəqliyyat vasitələri sahibləri tərəfindən ödənilən yol vergisi |
45 431 630 |
1.9. |
Mədən vergisi |
133 787 015 |
1.10. |
Gömrük rüsumları |
1 109 478 581 |
1.11. |
Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixrac xərcləri çıxılmaqla) ölkədaxili topdansatış qiyməti arasındakı fərqdən yığımlar |
232 611 795 |
1.12. |
Xarici dövlətlərə verilmiş kreditlər üzrə daxilolmalar |
52 324 285 |
1.13. |
Səhmlərində dövlətin payı olan müəssisələrdən alınan dividendlər |
869 000 |
1.14. |
Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqandan (qurumdan) daxilolmalar (transfert) |
11 364 300 000 |
1.15. |
Dövlət əmlakının, özəlləşdirilən dövlət müəssisə və obyektlərinin altındakı torpaqların icarəyə verilməsindən daxilolmalar |
11 440 288 |
1.16. |
Dövlət mülkiyyətində olan torpaqların icarəyə verilməsindən daxilolmalar |
8 433 804 |
1.17. |
Dövlət rüsumu |
191 297 431 |
1.18. |
Büdcə təşkilatlarının ödənişli xidmətlərindən daxilolmalar |
578 879 795 |
1.19. |
Vergi orqanlarının xətti ilə toplanan sair daxilolmalar |
127 270 186 |
1.20. |
Sair daxilolmalar |
129 337 506 |
2. |
Xərclər |
24 425 913 957 |
2.1. |
Ümumi dövlət xidmətləri |
2 985 647 754 |
2.1.1. |
qanunvericilik və icra hakimiyyəti orqanlarının saxlanılması xərcləri |
774 460 965 |
2.1.2. |
beynəlxalq fəaliyyət və beynəlxalq təşkilatlara üzvlükhaqqı xərcləri |
169 718 795 |
2.1.3. |
elm xərcləri |
122 289 584 |
2.1.4. |
başqa kateqoriyalara aid edilməyən ümumi dövlət xidməti xərcləri |
88 355 950 |
2.1.5. |
dövlət borcuna və öhdəliklərinə xidmət edilməsi ilə bağlı xərclər |
1 524 774 509 |
2.1.6. |
yerli büdcələrə (bələdiyyələrə) verilən dotasiya |
4 687 951 |
2.1.7. |
yerli büdcələrə (bələdiyyələrə) verilənsubvensiya |
1 000 000 |
2.1.8. |
Naxçıvan Muxtar Respublikasının büdcəsinə veriləndotasiya |
300 360 000 |
2.2. |
Müdafiə |
3 162 481 029 |
2.2.1. |
müdafiə qüvvələri |
1 467 130 104 |
2.2.2. |
milli təhlükəsizlik |
159 934 807 |
2.2.3. |
müdafiə və təhlükəsizlik sahəsində tətbiqi tədqiqatlar |
2 779 243 |
2.2.4. |
digər kateqoriyalara aid edilməyən xərclər |
1 532 636 875 |
2.3. |
Məhkəmə hakimiyyəti, hüquq-mühafizə və prokurorluq |
1 505 054 399 |
2.3.1. |
məhkəmə hakimiyyəti |
63 806 121 |
2.3.2. |
hüquq-mühafizə |
1 151 217 501 |
2.3.3. |
Prokurorluq |
63 921 809 |
2.3.4. |
digər kateqoriyalara aid edilməyən xidmətlər |
226 108 968 |
2.4. |
Təhsil |
2 195 706 063 |
2.4.1. |
məktəbəqədər təhsil |
214 943 567 |
2.4.2. |
ümumi təhsil |
1 264 259 282 |
2.4.3. |
peşə təhsili |
32 270 122 |
2.4.4. |
orta ixtisas təhsili |
42 268 408 |
2.4.5. |
ali təhsil |
231 556 711 |
2.4.6. |
əlavə təhsil |
1 713 969 |
2.4.7. |
təhsil sahəsində digər müəssisə və tədbirlər |
408 694 004 |
2.5. |
Səhiyyə |
873 633 385 |
2.5.1. |
poliklinikalar və ambulatoriyalar |
115 230 200 |
2.5.2. |
xəstəxanalar |
363 928 740 |
2.5.3. |
səhiyyə sahəsində digər xidmətlər |
6 623 774 |
2.5.4. |
səhiyyə sahəsində tətbiqi tədqiqatlar |
7 872 820 |
2.5.5. |
səhiyyə sahəsinə aid edilən digər xidmətlər |
379 977 851 |
2.6. |
Sosial müdafiə və sosial təminat |
2 281 031 227 |
2.6.1. |
sosial müdafiə xərcləri |
2 243 074 522 |
2.6.1.1. |
sosial təminatı və müdafiəni həyata keçirən müvafiq icra hakimiyyəti orqanının büdcəsinin balanslaşdırılması məqsədilə dövlət büdcəsinin öhdəliklərinin maliyyələşdirilməsi üçün ayrılan vəsait |
1 182 732 410 |
2.6.2. |
sosial təminat xərcləri |
37 932 950 |
2.6.3. |
sosial müdafiə və sosial təminat sahələri üzrə tətbiqi tədqiqatlar |
23 755 |
2.7. |
Mədəniyyət, incəsənət, informasiya, bədən tərbiyəsi və digər kateqoriyalara aid edilməyən sahədə fəaliyyət |
335 770 044 |
2.7.1. |
mədəniyyət və incəsənət sahəsində fəaliyyət |
139 795 053 |
2.7.2. |
radio, televiziya və nəşriyyat |
60 609 224 |
2.7.3. |
bədən tərbiyəsi, gənclər siyasəti və turizm |
66 613 776 |
2.7.4. |
digər kateqoriyalara aid edilməyən fəaliyyət |
68 751 991 |
2.8. |
Mənzil və kommunal təsərrüfatı |
334 392 734 |
2.8.1. |
mənzil təsərrüfatı |
49 351 598 |
2.8.2. |
kommunal təsərrüfatı |
258 282 950 |
2.8.3. |
su təsərrüfatı |
4 559 470 |
2.8.4. |
mənzil və kommunal təsərrüfatı ilə bağlı digər xidmətlər |
22 198 716 |
2.9. |
Yanacaq və enerji |
7 794 557 |
2.9.1. |
enerji kompleksi |
6 294 557 |
2.9.2. |
yanacaq və enerji kompleksi sahəsi üzrə təcrübə və tətbiqi tədqiqatlar |
1 500 000 |
2.10. |
Kənd təsərrüfatı, meşə təsərrüfatı, balıqçılıq, ovçuluq və ətraf mühitin mühafizəsi |
857 628 233 |
2.10.1. |
kənd təsərrüfatı |
823 732 629 |
2.10.2. |
meşə təsərrüfatı |
10 793 004 |
2.10.3. |
balıqçılıq və ovçuluq |
1 757 722 |
2.10.4. |
ətraf mühitin mühafizəsi |
14 042 459 |
2.10.5. |
hidrometeorologiya tədbirləri |
7 302 419 |
2.11. |
Sənaye, tikinti və faydalı qazıntılar |
6 213 995 420 |
2.11.1. |
Tikinti |
6 200 833 066 |
2.11.1.1. |
dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu (investisiya xərcləri) |
6 199 424 630 |
2.11.2. |
faydalı qazıntılar |
10 546 174 |
2.11.3. |
geodeziya və xəritəçəkmə |
2 616 180 |
2.12. |
Nəqliyyat və rabitə |
175 058 870 |
2.12.1. |
nəqliyyat |
124 572 265 |
2.12.2. |
rabitə |
50 486 605 |
2.13. |
İqtisadi fəaliyyət |
372 606 588 |
2.13.1. |
iqtisadi və kommersiya fəaliyyəti |
190 386 210 |
2.13.1.1. |
sahibkarlığa dəstək |
48 386 210 |
2.13.1.2. |
Azərbaycan Respublikasında əhalinin mənzilə olan tələbatının ödənilməsi və vətəndaşların güzəştli şərtlərlə mənzil əldə etməsi xərcləri |
142 000 000 |
2.13.2. |
iqtisadi fəaliyyətin digər sahələri |
182 220 378 |
2.14. |
Əsas bölmələrə aid edilməyən xidmətlər |
3 124 479 317 |
2.14.1. |
məqsədli büdcə fondları |
322 000 000 |
2.14.1.1. |
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondu |
302 000 000 |
2.14.2. |
ehtiyat fondları |
1 376 871 444 |
2.14.2.1. |
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin ehtiyat fondu |
296 713 458 |
2.14.2.2. |
Dövlət büdcəsinin ehtiyat fondu |
1 080 157 986 |
2.14.3. |
əsas bölmələrə aid edilməyən sair xərclər |
1 425 607 873 |
2.14.3.1. |
beynəlxalq və ölkə səviyyəli tədbirlərin keçirilməsi ilə bağlı xərclər |
71 409 730 |
2.14.3.2. |
fövqəladə halların nəticələrinin aradan qaldırılması ilə bağlı xərclər |
20 000 000 |
2.14.3.3. |
sosial-iqtisadi islahatlar və digər tədbirlər üzrə xərclər |
1 334 198 143 |
2.15. |
2019-cu ildə xarici valyuta mövqeyinin yenidən qiymətləndirilməsi üzrə yaranan fərq məbləği |
634 337 |
3. |
Büdcə kəsiri |
207 852 266 |
4. |
2020-ci il 1 yanvar tarixinə vahid xəzinə hesabının sərbəst qalığı |
2 342 195 300 |
Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il dövlət büdcəsinin icrası nəticəsində həmin ilin sonuna dövlət büdcəsinin vahid xəzinə hesabında yaranan qalıq “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 19.5-ci maddəsinə uyğun olaraq istifadə edilir.
Azərbaycan - Ermənistan dövlət sərhədinin Tovuz rayonu hissəsində gedən döyüşlərdə şəhid olan Qazax rayonu, Yuxarı Salahlı kənd sakini, mayor Əhmədov Namiq Hajan oğlunun nəşi doğulduğu rayona gətirilib.
"Ölkə.Az" xəbər verir ki, şəhidin nəşi Qazax rayonunda izdihamla qarşılanıb.
Qeyd edək ki, iyulun 12-də Ermənistan silahlı qüvvələrinin bölmələri Azərbaycan - Ermənistan dövlət sərhədinin Tovuz istiqamətində mövqelərimizi ələ keçirmək məqsədilə artilleriya atəşindən istifadə edərək, hücuma keçməyə cəhd göstərib.
Düşmən hücumunun qarşısını alarkən döyüşdə Azərbaycan Ordusunun hərbi qulluqçuları - çavuş Sadıqov Vüqar Lətif oğlu, baş əsgər Məmmədov Elşad Dönməz oğlu, baş leytenant Mahmudov Rəşad Rəşid oğlu, hərbi qulluqçumuz əsgər Daşdəmirov Xəyyam Məhəmməd oğlu şəhid olub.
Ötən gün isə döyüş zamanı müdafiənin ön xəttində olan general-mayor Həşimov Polad İsrayıl oğlu, polkovnik Mirzəyev İlqar Anzor oğlu, mayor Əhmədov Namiq Hajan oğlu, mayor Novruzov Anar Gülverdi oğlu, gizir Zeynallı İlqar Ayaz oğlu, gizir Babayev Yaşar Vasif oğlu və müddətdən artıq həqiqi xidmət hərbi qulluqçusu, əsgər Mustafazadə Elçin Arif oğlu şəhid olub. /oxu.az
Azərbaycan Respublikası Baş Prokurorluğu məlumat yayıb.
Qurumun Mətbuat Xidmətindən daxil olan məlumatda deyilir:
2020-ci il iyulun 12-də günorta saatlarından başlayaraq Ermənistanın silahlı qüvvələrinin bölmələri Azərbaycan-Ermənistan dövlət sərhədinin Tovuz rayonu istiqamətində mövqeləri ələ keçirmək məqsədi ilə atəşkəs rejimini kobud şəkildə pozaraq gərginliyi artırmaq məqsədilə növbəti hərbi təxribat törətməklə iriçarplı pulemyotlardan, qumbaraatanlardan, snayper tüfənglərindən, minaatanlardan və digər artilleriya qurğularından istifadə etməklə mövqelərimizi atəşə tutmaqla hücuma keçmək cəhdi ediblər.
Ermənistan özünün təcəvüzkar və terrorçu mahiyyətini növbəti dəfə nümayiş etdirməklə milli ədavət və düşmənçilik niyyəti ilə dinc əhalinin sıx yaşadığı əraziləri artilleriya atəşinə tutub, nəticədə Azərbaycan Ordusunun bir neçə hərbi qulluqçusu şəhid olub, digərləri müxtəlif dərəcəli bədən xəsarətləri almış, o cümlədən cəbhə bölgəsindəki Tovuz rayonu Ağdam kənd sakini həlak olmaqla ümumilikdə mülki əhaliyə mühum ziyan dəyib.
Təcavüzkar Ermənistan bu kimi təxribatçı əməlləri ilə beynəlxalq hüququn fundamental norma və prinsiplərini kobud şəkildə pozaraq kəskin eskalasiya yaratmaqla Azərbaycan Respublikasının suverenliyinə və ərazi bütövlüyünə qarşı yönələn açıq qəsdlər edib.
Ermənistanın hərbi qulluqçuları tərəfindən Azərbaycanın dinc əhalisinə qarşı yönələn hərbi cinayətlər qeydə alınaraq hal-hazırda hadisə yerində fəaliyyət göstərən istintaq qrupu tərəfindən müvafiq qaydada sənədləşdirilir, həmin faktlar üzrə Respublika Hərbi Prokurorluğunda Cinayət Məcəlləsinin müvafiq maddələri ilə cinayət işi başlanmış, erməni hərbçilərinin törətdikləri bəşəriyyət əleyhinə olan cinayət faktlarına dair müvafiq sübutların toplanılması istiqamətində hazırda intensiv istintaq hərəkətləri həyata keçirilir.
Hərbi cinayətlər törətmiş Ermənistan silahlı qüvvələrinin hərbi qulluqçularının beynəlxalq hüquq normaları çərçivəsində məsuliyyətə cəlb edilərək cəzalandırılmalarını təmin etmək məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görüləcəkdir.
Düşmən hücumunun qarşısını alarkən döyüşdə şəhid olan hərbi qulluqçularımızın qəhrəmancasına göstərdiyi yüksək əzmi və şücaəti hər zaman Azərbaycan xalqının xatirəsində əbədi yaşayacaqdır.
"Pakistan Dağlıq Qarabağ münaqişəsi ilə bağlı prinsipial mövqeyini bir daha təsdiqləyir və Azərbaycan Respublikasının suverenliyinə və ərazi bütövlüyünə dəstəyini bir daha bəyan edir".
Bu fikirlər Pakistan Xarici İşlər Nazirliyinin Ermənistan silahlı qüvvələrinin Azərbaycanla sərhəddə törətdiyi təxribatla bağlı bəyanatında əksini tapıb.
"Pakistan Ermənistan silahlı qüvvələrinin 2020-ci il iyulun 12-də bir neçə azərbaycanlının itkisi ilə nəticələnən Azərbaycanın Tovuz rayonuna hücumunu qətiyyətlə pisləyir. Həlak olanların ailələrinə başsağlığı veririk.
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həll olunmaması regional sülhə və təhlükəsizliyə uzunmüddətli nəticələrə gətirib çıxaran ciddi təhlükə yaradır.
Son təxribatçı hərəkət Ermənistanın beynəlxalq birliyi yayındırmaq cəhdinin təzahürüdür və BMT Təhlükəsizlik Şurasının müvafiq qətnamələrində təsbit edilmiş Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin dinc yolla həlli üçün davam edən danışıqlar prosesinə mane olur", - Pakistan XİN-nin bəyanatında vurğulanıb.
Qarabağı ermənilərdən geri almağın vaxtı gəlib.
Bu sözləri Türkiyə Böyük Millət Məclisinin hakim partiyadan (AKP) olan deputatı Mətin Gündoğdu deyib.
“Ermənilər son hücumlarda azərbaycanlı hərbçiləri şəhid etdi. Ermənilər birilərinin maşası olub, regionda qeyri-sabitlilk yaratmaq istəyir. Azərbaycan bir an əvvəl öz torpağı olan Dağlıq Qarabağa daxil olmalıdır. Əsgərlərimizi şəhid edən Ermənistan bu işin böyüməsini istəyir. İllərdir işğalda saxladıqları Azərbaycan torpaqlarını artıq geri almağın zamanı gəlib. Türkiyə Azərbaycanın yanındadır”, – deyə Gündoğdu bildirib. /Axar.az/
Bütün dünyaya məlumdur ki, özünə demokrat obrazı yaradaraq inqilabi yolla hakimiyyətə gəldiyini iddia edən Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan əslində, heç bir inqilab etməyib. Real həqiqət, yaratdığı obraza uyğun, İrəvan küçələrinə pul müqabilində yığdığı insanlarla inqilabçıları və keçirilən süni yığıncaqlar vasitəsilə isə inqilabi prosesləri imitasiya edərək əslində, danışılmış şəkildə həm qərbə, həm də Ermənistanın forpostu olduğu himayədarlarına əvvəlki Ermənistan rəhbərlərindən fərqli olaraq qısa müddətdə Qarabağ problemini həll edəcəyini söz verərək hakimiyyəti mənimsəməsindən ibarətdir.
Hazırda artıq ona verilən müddət sona yaxınlaşdığından və problemi həll edə bilmədiyindən istənilən təxribata əl atmağa hazır olduğu üçün dövləti, ordunu da bu oyununa qurban verərək cəbhə bölgəsində təxribatçı addımlar atmaqla diqqəti yayındırmağa, hər vəchlə qanunsuz hakimiyyətinin müddətini uzatmağa çalışır. Bu addımları ilə Paşinyan bir daha sübut etdi ki, onun əslində, demokratiya və demokratik inqilabala heç bir əlaqəsi yoxdur və o da, özündən əvvəlki sələfləri kimi, Qarabağ münaqişəsindən yalnız hakimiyyətə gəlmək məqsədilə istifadə edib, bu gün də, hakimiyyətini qorumaq üçün bu faktdan maksimum şəkildə yararlanmağa cəhdlər edir. Bu faktlarla yanaşı, o da məlumdur ki, hazırki pandemiya ilə əlaqədar onsuz da, bərbad vəziyyətdə olan Ermənistanın sosial, iqtisadi vəziyyətinin və ölkə daxilindəki insanların həyat şəraitinin daha da dözülməz vəziyyətə gəlməsi faktı da, Paşinyan hakimiyyətinin dayaqlarını ciddi şəkildə sarsıtmaqdadır və bu hamıdan yaxşı Paşinyanın özünə məlumdur.
12 iyul günorta saatlarından cəbhənin Tovuz istiqamətində baş verənlərlə bağlı onu bildirmək istərdim ki, əslində, növbəti həlledici Qarabağ döyüşü, işğalçı Ermənistanın deyil, torpaqları işğal olunmuş Azərbaycan tərəfinin halal haqqıdır. Buna görə də, əgər bizim dövlət hələ ki, döyüşə başlamaq barədə qərar qəbul etməmişdirsə, bu baş verənlərin artıq təxribat olduğunu bir daha təsdiq edir. Bununla bağlı operativ qaydada Prezident İlham Əliyev tərəfindən çağırılan Təhlükəsizlik Şurasının iclasında ölkə başçısının özü ilk olaraq baş verənlərin mahiyyətinə toxunarkən münasibət bildirdi.
Cəbhənin Tovuz istiqamətində baş verənləri Ermənistan tərəfinin növbəti təxribatı adlandıraraq bu təxribatın qarşısının da uğurla alındığını və düşmənə adekvat cavab verildiyini qeyd edən Prezident eyni zamanda, hadisədə dünyasını dəyişən şəhidlərimizə Allahdan rəhmət, yaralananlara isə şəfa dilədi. Prezident həm də, baş verənlərə görə bütün məsuliyyətin işğalçı Ermənistan rəhbərliyinin üzərinə düşdüyünü qeyd etməklə yanaşı, onların yürütdükləri ikili və riyakar siyasəti qətiyyətlə pisləyərək, işğalaçıların bir tərəfdən beynəlxalq ictimaiyyətə müraciət edib sərhəd bölgəsində atəşkəsin möhkəmləndirilməsinə köməklik edilməsini xahiş etdiklərini, digər tərəfdən də bu cür hərbi təxribatlara əl atdıqlarını deyib. Bu çirkin və məkrli siyasətin Ermənistanı uçuruma apardığını vurğulayan dövlət başçısı, ordumuz tərəfindən düşmənə dünən günorta və bu gün gecə saatlarında vurulan sarsıdıcı zərbələrin sərhədlərimizin ləyaqətlə qorunduğunun bariz nümunəsi olduğunu bildirdi.
Bu səbəblərdən də, düşünürəm ki, işğalçı və bədnam qonşularımız tarixən nə ki, müharibə meydanında, heç bir mübarizə platformasında, heç vaxt mərdliklə döyüşməmişlər və həmişə arxadan və hiyləgər üsulla zərbə vurmağa çalımışlar. Nəzərə almaq lazımdır ki, bu gün də onlar eyni və hətta daha yeni iyrənc üsullara əl atırlar. Onlar real müharibə meydanında açıq mübrizədə mütləq məğlubiyyətə uğrayacaqlarını bildiklərindən, əminliklə demək olar ki, bu dəqiqə onlar virtual mübarizə meydanı olan sosial şəbəkələrdə çaşqınlıq, ajiotaj və qarışıqlıq yarada biləcək məlumatlar paylaşmaqdadılar. Bu səbəbdən də, onların bu hiylələrinə uymaq, bilərəkdən və ya bilməyərəkdən bu təhlükəli təxribat xarakterli prosesdə hiyləgər düşmənə yardımçı olmaq olmaz.
Biz dövlətimizlə birlikdə bütöv bir cəmiyyət olaraq əsas bir faktı da ciddiyə almalıyıq ki, dövlətimiz hazırda üç cəbhədə və üç təhlükəli virusla döyüşür. Sərhəd bölgəmizdə işğalçı viruslarla, bütün dünyanı bürüyən koronavirusla və ölkəmizdə də fəaliyyət göstərən təxribatçı viruslarla.
Allahdan şəhidlərimizə rəhmət, ordumuza güc və qüvvət, dövlətimizə isə bütün növ mənfur düşmənlərinə qalib gəlməkdə yardımçı olmasını diləyirəm!
Siyasi şərhçi Xəyal Bəşirov
“Ermənistan silahlı qüvvələrinin bölmələri Tovuz rayonunun Dondar Quşçu kəndini iriçaplı silahlardan və artilleriya qurğularından atəşə tutub”.
Bunu Müdafiə Naziliyinin Mətbuat Xidmətinin rəisi polkovnik Vaqif Dərgahlı bildirib. O deyib ki, kənd sakinlərinə heç bir ziyan dəyməyib.