Azərbaycan Prezidenti, Silahlı Qüvvələrin Ali Baş Komandanı İlham Əliyev general-mayor Polad Həşimov və polkovnik İlqar Mirzəyevin dəfn mərasimi zamanı telefon vasitəsilə şəhid hərbi qulluqçuların ailə üzvlərinə dərin hüznlə başsağlığı verib.
Bu barədə Müdafiə Nazirliyinin məlumatında bildirilir.
Məlumata əsasən, general-mayor Polad Həşimovun anası və polkovnik İlqar Mirzəyevin oğlu Ali Baş Komandanla danışıblar.
İkinci Fəxri Xiyabanda baş tutan vida mərasimində Müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənov, Müdafiə nazirinin birinci müavini – Silahlı Qüvvələrin Baş Qərargah rəisi general-polkovnik Nəcməddin Sadıkov, Prezident Administrasiyasının Hərbi məsələlər şöbəsinin müdir müavini general-leytenant Yaşar Əliyev, Prezident Administrasiyasının Silahlı Qüvvələrlə iş sektorunun müdiri general-leytenant Elşad Babayev, Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin başçısı Eldar Əzizov, ictimaiyyət nümayəndələri, mərhumların xidmət yoldaşları şəhidlərimizin ailə üzvlərinə və yaxınlarına başsağlığı veriblər.
Bu barədə "Ölkə.Az"a Müdafiə Nazirliyindən bildirilib.
Mərasimdə çıxış edən polkovnik Abdulla Qurbani general-mayor P.Həşimov və polkovnik İ.Mirzəyevin həyat və döyüş yolları barədə məlumat verib.
Hərbi Okestrin ifa etdiyi Azərbaycan Respublikasının Dövlət Himninin sədaları ilə şəhidlərimiz əsgəri ənənələrə uyğun olaraq yayılım atəşləri altında son mənzilə yola salınıb.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti, Silahlı Qüvvələrin Ali Baş Komandanıİlham Əliyev mərasim zamanı telefon vasitəsilə şəhid hərbi qulluqçularımızın ailə üzvlərinə dərin hüznlə başsağlığı verib.
Müdafiə Nazirliyinin rəhbərliyi şəhidlərimizin ailə üzvlərini və bütün mərasim iştirakçılarına şəhidlərimizin qanının yerdə qalmadığını və bundan sonra da qalmayacağını bildirib.
Müdafiə naziri şəhidlərimizin tabutu üzərindəki üçrəngli Azərbaycan Bayrağını əbədi xatirə qalması üçün onların ailələrinə təqdim edib.
General-mayor P.Həşimovun qardaşı İlham Həşimov və polkovnik İ.Mirzəyevin oğlu Elvin Mirzəyev Silahlı Qüvvələrin Ali Baş Komandanı cənab İlham Əliyevə və Müdafiə Nazirliyinin rəhbərliyinə vida mərasiminin yüksək səviyyədə təşkil olunduğuna görə dərin minnətdarlıqlarını bildiriblər.
E.Mirzəyev atasının yolunu davam etdirərək zabit kimi Azərbaycan Ordusu sıralarına qatılacağına, atasının və bütün şəhidlərimizin qisasını alacağına söz verib.
Milli Məclisin mətbuat xidmətinin rəhbəri Ceyhun Əliyev bu gecə parlamentdə baş verən hadisələrlə bağlı jurnalistlərə açıqlama verib.
C. Əliyev qeyd edib ki, dünən gecə Azərbaycan-Ermənistan sərhəddinin Tovuz rayon istiqamətində gedən döyüşlərə dəstək olaraq yürük keçirilib:
“Yürüşün keçirildiyi ərazidə və Şəhidlər Xiyabanı, Milli Məclis ərazisində vətəbdaşlar toplaşmışdı. Həmin yürüş edən vətəndaşların bir qismi qanunsuz olaraq Milli Məclisin inzibatı binasına daxil olublar və bir sıra dağıntılar törədiblər. Daha sonra polis onlara binanı tərk etmək üçün çağırış edib və binadan çıxarılıblar. Yürüş təşkil edən qrup binadan çıxarılandam sonra sonra Milli Məclisin spikeri Sahibə Qafarova vəziyyətlə yerindəcə tanış olub. Fəsadların aradan qaldırılması üçün tapşırıq verilib”.
O qeyd edib ki, Milli Məclisin mülkiyyətinə vurulan ziyan hesablanacaq və məlumat veriləcək:
“Bu, qanunsuz olaraq binaya qanunsuz daxilolma cəhdidir. Bunun qarşısı polislər tərəfindən alınıb. Milli Məclis olaraq qətiyyətlə bildiririk ki, xalqımız, dövlətimiz, ordumuz çətin vəziyyətdə təxribatçı qüvvələrə qarçı həssas yanaşmalıdır.Təxribat törədən qüvvələrə qarşı müvafiq qurumlar tərəfindən araşdırma aparılır”.
Milli Məclis Aparatı dünən baş verən hadisələr ilə bağlı açıqlama yayıb.
Milli Məclisin Mətbuat və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən verilən məlumata görə, açıqlamada bildirilir ki, ötən gün axşam Azərbaycan-Ermənistan dövlət sərhədinin Tovuz istiqamətində gedən döyüşlərə dəstək məqsədilə keçirilən yürüşdə Şəhidlər Xiyabanı və Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi qarşısına toplaşan yürüş iştirakçılarının bir qismi gecə saatlarında qeyri-qanuni olaraq Parlamentin inzibati binasına daxil olub.
“Milli Məclisin birinci mərtəbəsinə toplaşan yürüş iştirakçıları bir sıra dağıntılar törədib və Parlamentin mülkiyyətinə və inventarına ziyan vurub. Asayişi qoruyan polis əməkdaşları yürüş iştirakçılarını binanı tərk etməyə çağırıb və onlar Milli Məclisin binasından çıxarılıb.
Yürüş iştirakçıları polis tərəfindən Milli Məclisin inzibati binasından çıxarıldıqdan sonra Milli Məclisin sədri Sahibə Qafarova yaranmış vəziyyətlə yerində tanış olub.
Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisi olaraq Xalqımıza, Dövlətimizə, Ordumuza dəstək yürüşünə ehtiramımızı və həssas yanaşdığımızı ifadə edirik. Orduya dəstək yürüşünü həyata keçirən vətəndaşlarımızın bir amal uğrunda birləşdiyi halda bəzi təxribatçıların dağıdıcılığa və ziyan vurmağa istiqamətlənən addımlarını qəti şəkildə pisləyirik. Bu çətin günlərdə Dövlətin Ali Qanunverici orqanının binasına qanunsuz olaraq daxil olmaq və orada dağıntılar törətmək şəhidlərin müqəddəs ruhuna hörmətsizlikdir və qətiyyən yolverilməzdir.
Bu gün Ermənistan-Azərbaycan sərhədinin Tovuz rayonu istiqamətində döyüşlər getdiyi bir vaxtda, hamının bir nəfər kimi birlik nümayiş etdirdiyi bir zamanda xüsusi həssaslıq göstərilməsinin və ehtiyatlı davranmağın vacibliyini diqqətə çatdırırıq.
Azərbaycan Respublikası Milli Məclisi olaraq bildiririk ki, Xalqımız, Dövlətimiz, ölkəmizin ərazi bütövlüyü uğrunda müsəlləh olan ordumuz, döyüşlərdə şəhid olan hərbçilərimiz və mülki əhalinin ruhu qarşısında məsuliyyət daşıyırıq”,- deyə açıqlamada qeyd olunur.
Dünən səhər saatlarında Tovuz rayonu ərazisində şiddətli döyüşlər zamanı şəhid olan polkovnik İlqar Mirzəyev II Fəxri Xiyabanda dəfn olunub.
“Qafqazinfo” xəbər verir ki, dəfn mərasimində Prezident Administrasiyasının nümayəndələri, Müdafiə Nazirliyinin, Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidmətinin, hüquq-mühafizə orqanlarının əməkdaşları, Milli Məclisin deputatları, ictimaiyyət nümayəndələri və şəhidin ailə üzvləri iştirak edib.
Günel Hacı
Fotolar: Nuran Məmmədov
Bu vətəni sevən, onun şəhidi üçün göz yaşı tökən, Ordumuzun zəfəri üçün dua edən, dövlətimizin ayaqda qalmasını istəyən insanlar, vətəndaşlar! Bu gecə baş verənlər, 1992-ci ilin Xocalı hadisələrindən sonrakı ssenariyə bənzəyən bir durum idi. İnsanların Vətənə, onun şəhidinə sevgi hissələrini dövlətə qarşı yönəldə bildilər. Bu, sıradan bir təxribat deyildi, xüsusi hazırlanmış qüvvələrin dövlətimiz əleyhinə planlı addımı idi.
Bunu ötən gecə keçirilən dəstək yürüşündə baş verən təxribata münasibət bildirən millət vəkili Fazil Mustafa qeyd edib.
O bildirib ki, vətəndaşlar bu vəziyyətdən istifadə edən təxribatçıları uymamalıdır:
“Bir azdan soyuqqanlı düşünəndə çoxunuz deyəcəksiniz ki, mən niyə bu addımlara alət oldum. Necə ki, 28 il geriyə baxanda o nəslin insanlarından biri kimi, biz də bunu deyirik. Xocalı emosiyasının ardından hakimiyyət boşluğunun yaranması nəticəsində Şuşa və Laçın getdi. İndi də erməninin təxribatı ilə paralel düşmən qarşısında sinəsini sipər edən əsgərlərimizə dəstək verməli olduğumuz halda, düşünülmüş şəkildə prosesləri Bakıya yönəldə bildilər. Şəhid üçün ehtiram, sevgi yürüşünü ali qanunvericilik orqanına daxil olub dağıntıya məruz qoymaqla tamamladılar. Bu o deməkdir ki, istənilən mobil provakator qüvvə səmimi niyyətli insanların hərəkətlərinə kölgə sala bilər. Bu qüvvə inanın ki, ölkəmizin xaricindən idarə olunur. Gec deyil, bütün dövlətini sevən insanlar bu dövlətin zərər görməməsi üçün sağlam mövqe nümayiş etdirməlidir. Öz dövlətinin müstəqilliyinə həssas olan insanlar laqeydlik göstərsələr, müşahidəçi rolunda prosesləri izləməyə davam etsələr, biz bu dəfə Azərbaycanı itirəcəyik və kimlərəsə arzuladığı hakimiyyət də qismət olmayacaq. Xüsusilə də sosial şəbəkələrdə çağırışlara diqqət etməliyik, vətəndaşları qanunlara əməl etməyə çağırmalıyıq”.
F.Mustafa bildirib ki, dövlətə qarşı cəbhə açmaq faciələrə səbəb ola bilər:
“Son iki günün hadisələrindən sonra onsuz da virusun yayılması daha ciddi şəkil alacaq, kütləvi aksiyalarda maskasız və sosial məsafəsiz iştirak edənlərin bir-birinə xəstəliyi yoluxdurması qaçılmazdır. Ona görə də dövlətimizə erməni canilərinə və koronavirusa qarşı mübarizədən başqa cəbhə açmaq böyük milli faciəyə gətirib çıxara bilər. Bu hadisələr həm də onu göstərdi ki, ölkədə çox ciddi iqtisadi və sosial yönümlü islahatlar aparılmalıdır, insanların məşğulluq problemi formal statistikadan uzaqlaşaraq real zəmində həll edilməlidir. Yerində olmayan, səriştəsiz məmurlar təcili dəyişdirilməli, xalq üçün çalışmaq niyyəti olanlar iş başına gətirilməlidir. Yəni bu nöqtədən sonra küçələrdə heç bir məsələnin çözülməsinə dövlət və xalq olaraq imkan verməməliyik, pası vətəndaşların dəstəyinə dayanan islahatlara ötürməliyik”. /Axar.az/
“Təəssüflər olsun ki, bizim general rütbəli şəhidimiz var. General Polad Həşimov Aprel döyüşlərində də ön cəbhədə əsgərlərlə bir səngərdə idi. Bu onu göstərir ki, Azərbaycan ordusunun generalları qaynar ocaqlarda və səngərlərdə olmaqdan çəkinmirlər. Azərbaycan generalları kabinet generalları deyil. Onlar zabit vaxtlarından səngərlərdə xidmət edərək, düşmənlə üzbəüz tapşırıqları yerinə yetirməklə yüksəliblər”.
Bunu Teleqraf.com-a açıqlamasında sabiq korpus komandiri Şair Ramaldanov deyib.
Onun sözlərinə görə, Azərbaycan əsgərləri heç vaxt köməksiz, rəhbərsiz olmayıb: “Rütbəsindən, vəzifəsindən asılı olmayaraq Azərbaycanın böyük çinli şəxsləri, komandirləri daim qaynar nöqtələrdə, postlarda olub, əsgərlərə və şəxsi heyətə dəstək veriblər. Vəziyyəti öz gözləri ilə görüb, qiymətləndirib lazımi tapşırıqlarını veriblər. Hər hansı yüksək rütbəli hərbçinin təhlükəli vəziyyətdə səngərdə olması şəxsi heyətin ruh yüksəkliyinə çox böyük təkan verir.
Məlumdur ki, Azərbaycanın Müdafiə naziri general-polkovnik Zakir Həsənov da mütəmadi cəbhə bölgəsində ön xəttə olur və müşahidə məntəqələrindən o əraziləri izləyir. Eyni zamanda Prezident Administrasiyasının Hərbi məsələlər şöbəsinin müdiri general-polkovnik Məhərrəm Əliyev də bu yaxınlarda cəbhə bölgəsinə baş çəkib. Cəbhə bölgəsi, səngərlər, ön xətt istər Müdafiə Nazirliyinin rəhbərliyi, istərsə də birləşmə komandanlığı üçün tez-tez gedilən yerdir”.
Şair Ramaldanov qeyd edib ki, döyüş ərəfəsində cənab general da o istiqamətdə postda əsgərlərin yanına vəziyyəti öyrənmək üçün gedibmiş: “Bu zaman düşmənin artilleriya atəşinə tuş gələrək şəhid olub. Allah bütün şəhidlərimizə rəhmət eləsin!
O, tək deyildi, onunla bərabər birləşmədən olan bəzi yüksək rütbəli zabitlər də var idi. Müharibə, döyüş vaxtı hər şey ola bilər. Bu onu göstərir ki, Azərbaycan generalı hər an əsgərin, şəxsi heyətin yanında olaraq hətta canı bahasına öz vəzifə borcunu yerinə yetirməyə qadirdir”.
"Mən Ermənistan və Azərbaycan arasında sərhəddə müşahidə etdiyimiz zorakılıqların artmasından çox narahatam və insanların məhv olmasını görməzdən əvvəl dərhal atəşin dayandırılmasına qayıtmağa çağırıram".
Report xəbər verir ki, bu sözləri ATƏT-in hazırkı sədri, Albaniyanın baş naziri, Avropa və Xarici İşlər naziri Edi Rama deyib.
O, qeyd edib ki, ATƏT-in Minsk qrupunun həmsədrləri və ATƏT sədrinin şəxsi nümayəndəsi Andjey Kasprşik vəziyyəti sabitliyə qaytarmağa çalışaraq tərəflərlə sıx əlaqələri dəstəkləyirlər. Azərbaycan və Ermənistan liderləri arasında birbaşa əlaqə 2019-cu ilin martında Minsk qrupunun həmsədrləri vasitəçiliyi ilə Vyanada görüş zamanı qurulub. Edi Rama belə mexanizmlərin vəziyyətin deeskalasiyası üçün istifadə edilə biləcəyinə ümidini ifadə edib.
Sənədə əsasən, Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il dövlət büdcəsinin icrası gəlirlər 24 218 061,7 min manat, xərclər 24 425 914,0 min manat məbləğində olmaqla təsdiq edilib.
Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il dövlət büdcəsinin icra olunmuş gəlirləri və xərcləri aşağıdakı kimi qəbul edilib:
Sıra №-si |
Göstəricilər |
Məbləğ (manatla) |
---|---|---|
1. |
Gəlirlər |
24 218 061 691 |
1.1. |
Fiziki şəxslərin gəlir vergisi |
952 121 218 |
1.2. |
Hüquqi şəxslərin mənfəət (gəlir) vergisi |
2 545 987 926 |
1.3. |
Hüquqi şəxslərin torpaq vergisi |
50 026 792 |
1.4. |
Hüquqi şəxslərin əmlak vergisi |
212 613 736 |
1.5. |
Əlavə dəyər vergisi |
5 185 064 027 |
1.5.1. |
Azərbaycan Respublikasının ərazisinə malların idxalına görə əlavə dəyər vergisi |
3 004 081 998 |
1.6. |
Sadələşdirilmiş vergi |
358 576 105 |
1.7. |
Aksizlər |
854 736 821 |
1.7.1. |
Azərbaycan Respublikasının ərazisinə malların idxalına görə aksizlər |
249 632 599 |
1.8. |
Yol vergisi |
118 905 380 |
1.8.1. |
Azərbaycan Respublikasının ərazisinə idxal olunan yanacağa görə və xarici dövlətlərin avtonəqliyyat vasitələri sahibləri tərəfindən ödənilən yol vergisi |
45 431 630 |
1.9. |
Mədən vergisi |
133 787 015 |
1.10. |
Gömrük rüsumları |
1 109 478 581 |
1.11. |
Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixrac xərcləri çıxılmaqla) ölkədaxili topdansatış qiyməti arasındakı fərqdən yığımlar |
232 611 795 |
1.12. |
Xarici dövlətlərə verilmiş kreditlər üzrə daxilolmalar |
52 324 285 |
1.13. |
Səhmlərində dövlətin payı olan müəssisələrdən alınan dividendlər |
869 000 |
1.14. |
Müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi orqandan (qurumdan) daxilolmalar (transfert) |
11 364 300 000 |
1.15. |
Dövlət əmlakının, özəlləşdirilən dövlət müəssisə və obyektlərinin altındakı torpaqların icarəyə verilməsindən daxilolmalar |
11 440 288 |
1.16. |
Dövlət mülkiyyətində olan torpaqların icarəyə verilməsindən daxilolmalar |
8 433 804 |
1.17. |
Dövlət rüsumu |
191 297 431 |
1.18. |
Büdcə təşkilatlarının ödənişli xidmətlərindən daxilolmalar |
578 879 795 |
1.19. |
Vergi orqanlarının xətti ilə toplanan sair daxilolmalar |
127 270 186 |
1.20. |
Sair daxilolmalar |
129 337 506 |
2. |
Xərclər |
24 425 913 957 |
2.1. |
Ümumi dövlət xidmətləri |
2 985 647 754 |
2.1.1. |
qanunvericilik və icra hakimiyyəti orqanlarının saxlanılması xərcləri |
774 460 965 |
2.1.2. |
beynəlxalq fəaliyyət və beynəlxalq təşkilatlara üzvlükhaqqı xərcləri |
169 718 795 |
2.1.3. |
elm xərcləri |
122 289 584 |
2.1.4. |
başqa kateqoriyalara aid edilməyən ümumi dövlət xidməti xərcləri |
88 355 950 |
2.1.5. |
dövlət borcuna və öhdəliklərinə xidmət edilməsi ilə bağlı xərclər |
1 524 774 509 |
2.1.6. |
yerli büdcələrə (bələdiyyələrə) verilən dotasiya |
4 687 951 |
2.1.7. |
yerli büdcələrə (bələdiyyələrə) verilənsubvensiya |
1 000 000 |
2.1.8. |
Naxçıvan Muxtar Respublikasının büdcəsinə veriləndotasiya |
300 360 000 |
2.2. |
Müdafiə |
3 162 481 029 |
2.2.1. |
müdafiə qüvvələri |
1 467 130 104 |
2.2.2. |
milli təhlükəsizlik |
159 934 807 |
2.2.3. |
müdafiə və təhlükəsizlik sahəsində tətbiqi tədqiqatlar |
2 779 243 |
2.2.4. |
digər kateqoriyalara aid edilməyən xərclər |
1 532 636 875 |
2.3. |
Məhkəmə hakimiyyəti, hüquq-mühafizə və prokurorluq |
1 505 054 399 |
2.3.1. |
məhkəmə hakimiyyəti |
63 806 121 |
2.3.2. |
hüquq-mühafizə |
1 151 217 501 |
2.3.3. |
Prokurorluq |
63 921 809 |
2.3.4. |
digər kateqoriyalara aid edilməyən xidmətlər |
226 108 968 |
2.4. |
Təhsil |
2 195 706 063 |
2.4.1. |
məktəbəqədər təhsil |
214 943 567 |
2.4.2. |
ümumi təhsil |
1 264 259 282 |
2.4.3. |
peşə təhsili |
32 270 122 |
2.4.4. |
orta ixtisas təhsili |
42 268 408 |
2.4.5. |
ali təhsil |
231 556 711 |
2.4.6. |
əlavə təhsil |
1 713 969 |
2.4.7. |
təhsil sahəsində digər müəssisə və tədbirlər |
408 694 004 |
2.5. |
Səhiyyə |
873 633 385 |
2.5.1. |
poliklinikalar və ambulatoriyalar |
115 230 200 |
2.5.2. |
xəstəxanalar |
363 928 740 |
2.5.3. |
səhiyyə sahəsində digər xidmətlər |
6 623 774 |
2.5.4. |
səhiyyə sahəsində tətbiqi tədqiqatlar |
7 872 820 |
2.5.5. |
səhiyyə sahəsinə aid edilən digər xidmətlər |
379 977 851 |
2.6. |
Sosial müdafiə və sosial təminat |
2 281 031 227 |
2.6.1. |
sosial müdafiə xərcləri |
2 243 074 522 |
2.6.1.1. |
sosial təminatı və müdafiəni həyata keçirən müvafiq icra hakimiyyəti orqanının büdcəsinin balanslaşdırılması məqsədilə dövlət büdcəsinin öhdəliklərinin maliyyələşdirilməsi üçün ayrılan vəsait |
1 182 732 410 |
2.6.2. |
sosial təminat xərcləri |
37 932 950 |
2.6.3. |
sosial müdafiə və sosial təminat sahələri üzrə tətbiqi tədqiqatlar |
23 755 |
2.7. |
Mədəniyyət, incəsənət, informasiya, bədən tərbiyəsi və digər kateqoriyalara aid edilməyən sahədə fəaliyyət |
335 770 044 |
2.7.1. |
mədəniyyət və incəsənət sahəsində fəaliyyət |
139 795 053 |
2.7.2. |
radio, televiziya və nəşriyyat |
60 609 224 |
2.7.3. |
bədən tərbiyəsi, gənclər siyasəti və turizm |
66 613 776 |
2.7.4. |
digər kateqoriyalara aid edilməyən fəaliyyət |
68 751 991 |
2.8. |
Mənzil və kommunal təsərrüfatı |
334 392 734 |
2.8.1. |
mənzil təsərrüfatı |
49 351 598 |
2.8.2. |
kommunal təsərrüfatı |
258 282 950 |
2.8.3. |
su təsərrüfatı |
4 559 470 |
2.8.4. |
mənzil və kommunal təsərrüfatı ilə bağlı digər xidmətlər |
22 198 716 |
2.9. |
Yanacaq və enerji |
7 794 557 |
2.9.1. |
enerji kompleksi |
6 294 557 |
2.9.2. |
yanacaq və enerji kompleksi sahəsi üzrə təcrübə və tətbiqi tədqiqatlar |
1 500 000 |
2.10. |
Kənd təsərrüfatı, meşə təsərrüfatı, balıqçılıq, ovçuluq və ətraf mühitin mühafizəsi |
857 628 233 |
2.10.1. |
kənd təsərrüfatı |
823 732 629 |
2.10.2. |
meşə təsərrüfatı |
10 793 004 |
2.10.3. |
balıqçılıq və ovçuluq |
1 757 722 |
2.10.4. |
ətraf mühitin mühafizəsi |
14 042 459 |
2.10.5. |
hidrometeorologiya tədbirləri |
7 302 419 |
2.11. |
Sənaye, tikinti və faydalı qazıntılar |
6 213 995 420 |
2.11.1. |
Tikinti |
6 200 833 066 |
2.11.1.1. |
dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu (investisiya xərcləri) |
6 199 424 630 |
2.11.2. |
faydalı qazıntılar |
10 546 174 |
2.11.3. |
geodeziya və xəritəçəkmə |
2 616 180 |
2.12. |
Nəqliyyat və rabitə |
175 058 870 |
2.12.1. |
nəqliyyat |
124 572 265 |
2.12.2. |
rabitə |
50 486 605 |
2.13. |
İqtisadi fəaliyyət |
372 606 588 |
2.13.1. |
iqtisadi və kommersiya fəaliyyəti |
190 386 210 |
2.13.1.1. |
sahibkarlığa dəstək |
48 386 210 |
2.13.1.2. |
Azərbaycan Respublikasında əhalinin mənzilə olan tələbatının ödənilməsi və vətəndaşların güzəştli şərtlərlə mənzil əldə etməsi xərcləri |
142 000 000 |
2.13.2. |
iqtisadi fəaliyyətin digər sahələri |
182 220 378 |
2.14. |
Əsas bölmələrə aid edilməyən xidmətlər |
3 124 479 317 |
2.14.1. |
məqsədli büdcə fondları |
322 000 000 |
2.14.1.1. |
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən etdiyi məqsədli büdcə fondu |
302 000 000 |
2.14.2. |
ehtiyat fondları |
1 376 871 444 |
2.14.2.1. |
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin ehtiyat fondu |
296 713 458 |
2.14.2.2. |
Dövlət büdcəsinin ehtiyat fondu |
1 080 157 986 |
2.14.3. |
əsas bölmələrə aid edilməyən sair xərclər |
1 425 607 873 |
2.14.3.1. |
beynəlxalq və ölkə səviyyəli tədbirlərin keçirilməsi ilə bağlı xərclər |
71 409 730 |
2.14.3.2. |
fövqəladə halların nəticələrinin aradan qaldırılması ilə bağlı xərclər |
20 000 000 |
2.14.3.3. |
sosial-iqtisadi islahatlar və digər tədbirlər üzrə xərclər |
1 334 198 143 |
2.15. |
2019-cu ildə xarici valyuta mövqeyinin yenidən qiymətləndirilməsi üzrə yaranan fərq məbləği |
634 337 |
3. |
Büdcə kəsiri |
207 852 266 |
4. |
2020-ci il 1 yanvar tarixinə vahid xəzinə hesabının sərbəst qalığı |
2 342 195 300 |
Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il dövlət büdcəsinin icrası nəticəsində həmin ilin sonuna dövlət büdcəsinin vahid xəzinə hesabında yaranan qalıq “Büdcə sistemi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 19.5-ci maddəsinə uyğun olaraq istifadə edilir.