Ümumdünya Heyvan Sağlamlığı Təşkilatı tərəfindən Hindistanın Çxattisqarx, Slovakiyanın Nitryansk və Trnavsk, Rumıniyanın Maramureş, Macarıstanın Haydu-Bihar və Komarom-Esterqom, Polşanın Nijnesilezsk və Zapadno-Pomorsk, Ukraynanın Vinnitsa, Çexiyanın Vısoçina, Almaniyanın Brandenburq bölgələrində yüksək patogen quş qripi xəstəliyi, Rusiya Federasiyasının Kursk vilayətində isə Nyukasl xəstəliyi müəyyən edilib.

Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyi (AQTA) başqa ölkələrdən respublika ərazisinə keçə biləcək yoluxucu heyvan xəstəliklərindən qorunmaq məqsədilə yanvarın 27-dən etibarən həmin ölkələrdən quş və quş əti idxalını müvəqqəti dayandırıb.

Bu ərəfədə isə Bakıdakı bəzi satış nöqtələrində yumurta və toyuq ətinin qiymətində bahalaşma müşahidə edilir. Maraqlıdır, yerli istehsal daxili tələbatı tam ödəmək iqtidarındadırmı?

Məsələ ilə bağlı Respublika Quşçular Cəmiyyətinin sədri Aydın Vəliyev bildirib ki, quş əti və yumurta istehsalı daxili tələbatı tam ödəyir:

“Bu baxımdan düşünmürəm ki, məhdudiyyət hansısa problem yarada bilər. Bizim daxili tələbat hər zaman quş əti və yumurta ilə tam ödənilib. Hətta yumurtanı xaricə də ixrac edirik. Dediyiniz indiki bahalaşma mövsümi xarakter daşıyır. Bildiyiniz kimi biz yem və yem əlavələrini xaricdən alırıq. Qış mövsümündə qida əlavələri baha olduğu üçün daxildə cüzi bahalaşma var”.

A.Vəliyevin sözlərinə görə, 2019-cu ildə yumurta istehsalı 1 milyard 800 milyon ədəd olub:

“Sənaye quşçuluqda 50 min ton quş əti istehsal edilib. Qalan istehsal isə fərdi təsərrüfatlar, kiçik və orta sahibkarlar tərəfindən ödənilib”.

Sədr qeyd edib ki, respublika ərazisində epizodik durum normaldır, hansısa təsərrüfatda quş qripinə yoluxmaya rast gəlinmir. (modern.az)

Bakı-Pirşağı elektrik qatarından istifadə edənlərə
Bakı-Pirşağı-Bakı elektrik qatarlarının reysləri artırılır

Bu barədə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-dən məlumat verilib. 

Məlumata əsasən, fevralın 3-dən Bakı-Pirşağı-Bakı elektrik qatarları yeni cədvəl üzrə hərəkət edəcək:

“Sərnişindaşımaya artan tələbatı təmin etmək məqsədilə, həmin istiqamətdə  hərəkət edən qatarların sayı artırılacaq. Bir istiqamətdə 15 qatar olmaqla, hərəkət qrafikində dəyişiklik ediləcək. Hazırda isə gün ərzində bir istiqamətdə cəmi səkkiz qatar hərəkətdədir”.

Prezident bu ASC-yə 1,19 milyon manat ayırdı — SƏRƏNCAM


Azərbaycan Respublikası Prezidenti İlham Əliyev Goranboy rayonunda əkin sahələrinin və əhalinin içməli suya olan tələbatının ödənilməsi üçün subartezian quyularının layihələndirilməsi və qazılması ilə bağlı tədbirlər haqqında sərəncam imzalayıb.
Sərəncama əsasən, Goranboy rayonunun əhalisi 30378 nəfər olan 16 yaşayış məntəqəsində əkin sahələrinin və əkin üçün istifadə olunan həyətyanı torpaq sahələrinin suvarma suyu ilə təminatının yaxşılaşdırılması, habelə əhalinin içməli suya olan tələbatının ödənilməsi üçün 17 ədəd subartezian quyusunun layihələndirilməsi və qazılması məqsədilə Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il dövlət büdcəsinin dövlət əsaslı vəsait qoyuluşunun (investisiya xərclərinin) bölgüsündə Azərbaycanın rayonlarında su təchizatının yaxşılaşdırılması məqsədilə subartezian quyularının qazılması üçün nəzərdə tutulmuş vəsaitin 1,19 milyon manatı Azərbaycan Meliorasiya və Su Təsərrüfatı Açıq Səhmdar Cəmiyyətinə ayrılıb.
FED uçot dərəcəsini dəyişmədi

ABŞ-ın Federal Ehtiyatlar Sistemi (FED) uçot dərəcəsini sabit saxlayıb.

Uçot dərəcəsi 1,5-1,75 faiz səviyyəsində saxlanılıb.

Yeni taksilər android sistem, brayl əlifbası, taksometrlər, post terminalla təhciz edilib

İlin ilk 3 ayı ərzində Bakıya 100 ədəd elektriklə işləyən taksi avtomobilləri gətiriləcək. Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyindən verilən məlumata görə, gətiriləcək avtomobillər hibrit deyil, elektromobil taksilərdir. “Hal hazırda ölkəyə nümunə üçün bir ədəd avtomobil gətirilib”.

Elektromobil taksilərlə yanaşı, köhnə avtomobillər, yəni TX4 markalı taksilər də fəaliyyətlərinə davam edəcəklər.

Elektromobil taksilər TX5 markalı avtomobillərdir. Yeni taksilərin köhnə (TX4) markalı taksilərdən fərqli cəhətləri var. TX5 markalı yeni taksilərin rahatlığı tam təmin etmək üçün altı nəfərlik geniş salonu var. Bu taksilərdə Android sistemi, brayl əlifbası, taksometrlər, post terminal cihazları quraşdırılıb, sensor sistemlərlə təchiz olunub.   /istipress.com/

Ötən il Azərbaycana 3 milyondan çox turist gəlib2019-cu ildə Azərbaycana dünyanın 193 ölkəsindən 3 milyon 170,4 min və ya əvvəlki illə müqayisədə 11,3 faiz çox əcnəbi və vətəndaşlığı olmayan şəxs gəlib.

"Ölkә.Az" bildirir ki, gələnlərin 29,4 faizi Rusiya Federasiyası, 22,9 faizi Gürcüstan, 10,0 faizi Türkiyə, 8,1 faizi İran, 3,4 faizi Səudiyyə Ərəbistanı, 2,2 faizi Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri, 2,1 faizi Hindistan, 1,9 faizi Ukrayna, hər birindən 1,6 faiz olmaqla Türkmənistan və İraq, hər birindən 1,5 faiz olmaqla Qazaxıstan, Pakistan və İsrail, 1,2 faizi Böyük Britaniya, 11,0 faizi digər ölkələrin vətəndaşları, 0,1 faizi isə vətəndaşlığı olmayan şəxslər olub. Gələnlərin 66,6 faizini kişilər, 33,4 faizini isə qadınlar təşkil edib.

Ölkəmizə 2019-cu ildə gələnlərin sayında daha çox artım Türkmənistan (84,2 faiz), Hindistan (66,8 faiz), Çin (62,4 faiz), Misir (55,6 faiz), Malayziya (54,9 faiz), Səudiyyə Ərəbistanı (46,3 faiz), Macarıstan (33,6 faiz), Polşa (31,1 faiz), Özbəkistan (28,4 faiz), Qazaxıstan (25,7 faiz), Böyük Britaniya (25,5 faiz), Filippin (24,6 faiz), İspaniya (24,2 faiz), Cənubi Koreya (19,9 faiz), Almaniya (19,2 faiz) və Gürcüstan (18,8 faiz) vətəndaşları arasında qeydə alınıb.

Avropa İttifaqına üzv ölkələrdən gələnlərin sayı 21,3 faiz artaraq 136,5 min nəfər, MDB ölkələrindən gələnlərin sayı 9,3 faiz artaraq 1141,5 min nəfər, Körfəz ölkələrindən gələnlərin sayı isə əvvəlki illə müqayisədə 0,9 faiz azalaraq 549,0 min nəfər olub.

Ölkəmizə gələn əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslərin 58,7 faizi dəmir yolu və avtomobil, 40,5 faizi hava, 0,8 faizi isə su nəqliyyatından istifadə edib.

Bazarda hansı maşınlar bahalaşır?Ötən ilin sonundan etibarən 2020-ci ildə maşın bazarında qiymətlərin artacağı barədə məlumatlar dolaşırdı. Səbəb isə Dövlət Gömrük Komitəsinin rüsumları artıracağı haqda məlumatlar yayması və hökumətə bununla bağlı təkliflər göndərməsi oldu.

"Ölkə.Az" bldirir ki, belə ki, təkliflərdə istehsal ili 2013-cü ildən aşağı olan nəqliyyat vasitələrinin dövlət qeydiyyat rüsumunun yeni avtomobillərə nisbətən artırılması qeyd olunub.  

Bundan əlavə, Rusiyada əsas istehsalçı olan “AvtoVaz” zavodunun 2020-ci ildən istehsal olunan avtomobillərin qiymətini artıracağı barədə açıqlaması Azərbaycanda sovet maşınlarının qiymətində artım olacağına nişanə verdi. 

“Hazırda maşın bazarında durğunluq yaşanır. Bu durğunluq fevral və mart ayları da daxil olmaqla yaz aylarına qədər davam edəcək”. 

Maşın bazarında mövcud durum barədə avtomobil bazarını araşdıran Sərxan Qədirov Lent.az-a münasibət bildirib. Onun sözlərinə görə, son illər Dövlət Gömrük Komitəsinin rüsumları qaldırması ilə əlaqədar yeni il qabağı qiymətlər artıb: 

“Hazırda maşın bazarında qiymətlərdə artım yoxdur. Deyilən bütün məlumatlar boş söhbətlərdir. Son illər hər yeni il qabağı qiymətlərdə artım müşahidə olunub. Səbəbi də Dövlət Gömrük Komitəsidir. Ona görə ki, son 2-3 ildə hər il gömrük rüsumları qalxıb. Camaat hər yeni ildən sonra qiymətlərin qalxacağını düşünür. Buna görə də bazara gedib ucuz maşın almaq istəyirlər. Ancaq əksinə, baha alırlar. Hazırda maşın bazarında durğunluq yaşanır. Bu durğunluq fevral və mart ayları da daxil olmaqla yaz aylarına qədər davam edəcək. Ümumiyyətlə, hər bir bayramdan əvvəl qiymətlərdə artım qeydə alınır. Qış ayları alver zəif olur. Maşın satan insanlar havanın yağışlı və ya soyuq olmasından dolayı bazara çıxmağa tərəddüd edirlər. Bu vaxtları əsasən, alverçilər maşın alırlar. Bu da alverçilərin dəyərindən ucuz avtomobil almasına şərait yaradır”. 

Sovet maşınlarının bahalaşdığını deyən S.Qədirov, mart ayından etibarən bazarda qiymətlərin artacağını bildirib: 

“Sovet maşınlarının qiymətlərində artım müşahidə olunur. Çünki onları əvəz edən avtomobillər hələ ki, yoxdur. Olsa da, azlıq təşkil edir. Amma alman maşınlarının qiyməti stabil qalır. Səbəbi isə ölkəyə alman maşınlarını əvəz edən digər avtomobillərin gəlməsidir. Onları əvəz edən maşınlar əsasən, dizel mühərrikli “KİA”, “Hyundai” avtomobilləridir. Hazırda bazardakı durğunluqla əlaqədar hibrid avtomobillərinin də bazarı dayanıb. Artım yaz aylarında olacaq. Rayon əhalisi əkin-biçinlə məşğul olub pul qazanıb maşın almağa gələcəklər. Onda bazar canlanır. Artıq mart ayından sonra maşın bazarında qiymətlərin qalxmasını görəcəyik. O vaxta qədər isə gömrük rüsumlarında artım olmasa, bazarda da qiymətlər artmayacaq. Ancaq hazırda dediyim kimi, sovet maşınlarının qiymətində artım müşahidə olunur”. 

Prezident İlham Əliyevin 25 yanvar 2019-cu il tarixli “Yaşayış sahələrini satmaq öhdəliyi ilə kirayəyə vermə mexanizminin yaradılması haqqında” Fərmanı tətbiq olunmağa başladığı gündən vətəndaşlar bir sıra problemlərlə qarşılaşıb.
Yaşayış sahələrini satmaq öhdəliyi ilə kirayəyə vermə mexanizmi üzrə 22 yanvar tarixində başlanmış elektron müraciətlərin qəbulu prosesində “Elektron hökumət” portalına istifadəçi daxilolmalarının və aparılan əməliyyatların sayının kütləvi xarakter daşıması və digər texniki səbəblərdən portal çöküb.

Məsələ ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikası İpoteka və Kredit Zəmanət Fondunun İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin rəhbəri Yeganə Laçınzadə ilə əlaqə saxladıq.

Y.Laçınzadə elektron portalın nə vaxt açılacağı və vətəndaşların hansı tarixdən müraciət edə biləcəyi ilə bağlı Publika.az-ın sualına cavab olaraq bildirib ki, elektron portalda hazırda iş gedir: “Fəaliyyətə başlayanda mediaya məlumat veriləcək. Hələ ki, bu haqda əlavə məlumat verə bilmərik”.

Xəbər verdiyimiz kimi AtaBankın müştəriləri olan sahibkarların, əmanətçilərin və digər fiziki şəxslərin bankın fəaliyyəti ilə bağlı haqlı narazılıqları ciddi şəkildə artıb. Sahibkarlar hesabları üzrə əməliyyatlarını vaxtında apara bilmədiklərindən, əmanətçilər isə əmanətlərini vaxtında ala bilmədiklərindən əziyyət çəkirlər. 

Mərkəzi Bank AtaBankın lisenziyanısını ləğv etmədiyi üçün əmanətçilər Əmanətlərin Sığortalanması Fondundan öz əmanətlərini kompensasiya edə bilmirlər. Bəs bankda əmanətləri olanlar nə etməlidir?

Mövzu ilə əlaqədar hüquqşünas Əkrəm Həsənov “Yeni Sabah”a açıqlamasında bildirib ki, baş verənlər birbaşa Mərkəzi Bankın günahıdır.

“Birincisi, bunu qeyd edim ki, bu qeyri-adi və biabırçı vəziyyətdir. Hər bir bankın əmanəti qanunla maksimum 5 iş günü ərzində vətəndaş tələb etsə, qaytarılmalıdır. O ki qaldı, sahibkarla və hüquqi şəxslərə bunların sərəncamı ilə onların pulları bir iş gününə qaytarılmalıdır. AtaBank artıq aylardır ki, bunu etmir.

Bu halda iki variantdan birini etmək olar. Ya Mərkəzi Bank müəyyən etməlidir ki, bu bankın problemi nədir. Burada iki problem ola bilər. Ya müvəqqəti likvidlik çatışmazlığı var, yəni bankın prinsipcə əmlakı var, sadəcə kreditləri vaxtında qaytarılmır, buna görə də əmanətləri verə bilmir. 

Tutaq ki, siz vətəndaşsınız, kiməsə borc verməlisiniz, siz əmin idiniz ki, əmək haqqınızı alıb verəcəklər, birdən-birə sizin əmək haqlarınızı bir neçə gün dəyişdirirlər.  Bu halda Mərkəz Bank həmin banka kredit verməlidir. Yəni Mərkəzi Bank deyir ki, bankın vəziyyəti prinsipcə yaxşıdır, kreditlərini qaytardıqdan sonra, mənim borcumu qaytaracaq.

Bunu aylardır ki, Mərkəzi Bank etmir. Deməli bank müflisləşib. Yəni bank bu gün bütün kreditlərini yığsa belə, yenə də bütün əmanətlərini və borclarını ödəyə bilməyəcək. Bu halda Mərkəzi Bank bankın lisenziyasını ləğv etməlidir və Əmanətlərin Sığortalanması Fondu üç ay ərzində bütün əmanətləri qaytarmalıdır.

Mərkəzi Bank bunu da etmir. Burada iki mühüm problem yaranır. Bu problemlərdən biri  əmanətçilər üçündür. Çünki əmanətlərin tam sığortalanması haqqında qanun 4 mart tarixində bitir. Yəni parlament bu qanunun müddətini uzatmasa, 4 martdan sonra əmanətlərin tam sığortalanması olmayacaq.

Əgər AtaBank 4 martdan sonra bağlansa, vətəndaşlar da itirəcək. Çünki tam sığorta yoxdur, cəmi 30 min qaytarılacaq. 

Ən böyük problem isə sahibkarlardadır. Çünki sahibkarların əmanətlərinin sığortalanması yoxdur. Bu gün ola bilər ki, AtaBank  hansısa sahibkarın pulunu qaytarır, amma bankı hazırda bağlasaydılar, bankın pulu bütün sahibkarlar arasında bölünərdi. Bunun gecikdirilməsi Mərkəzi Bankın günahıdır, təqsidir, qanuni pozuntusudur”.

Hüquqşünas həmçinin AtaBankın bağlanması məsələsinə də toxunub:

“Mən elə başa düşürəm ki, bank faktiki müflisləşib. Bunun da tək çarəsi var. Kimsə o bankı satın almalıdır. Deyək ki, bankın ziyanı 300 milyondur. Kimsə buna razı olur və bankı satın alır. Belə bir şey baş versə, lisenziya ləğv olunmaya bilər.

Amma əgər bu bir neçə ay ərzində baş verməyibsə, bundan sonra çətin ki, belə hadisə baş verər. Mən hesab edirəm ki, AtaBank böyük ehtimalla bağlanacaq”.

199 nömrəli müntəzəm marşrut xətti üzrə sərnişindaşımaya 12 metrlik “İsuzu Citiport” markalı avtobuslar cəlb ediləcək. Bakı Nəqliyyat Agentliyinin tələbinə əsasən, “Xaliq Faiqoğlu” şirkəti hazırda xətt üzrə istismarda olan avtobuslardan 20 ədədini 12 metrlik “İsuzu Citiport” markalı nəqliyyat vasitəsi ilə əvəz edib. Sərnişindaşıma tələblərinə cavab verən avtobuslar sərnişinlərin istismarına 23.01.2020-ci il tarixindən veriləcək.
Sərnişinlərə göstərilən xidmətin keyfiyyətinin artırılmasına imkan verən avtobuslarda əlilliyi olan şəxslər, eləcə də, uşaq arabası ilə olan sərnişinlər rahat istifadə edə biləcək. Bunun üçün avtobuslarda xüsusi mexanizm quraşdırılıb.
Xətt üzrə digər avtobusların da yeni nəqliyyat vasitələri ilə əvəzlənməsi istiqamətində tədbirlər davam etdirilir.
Qeyd edək ki, paytaxtın ictimai nəqliyyat sisteminin modernləşdirilməsi məqsədi ilə avtobus parkının yenilənməsi istiqamətində işlər davam etdirilir.