"Sosial şəbəkələrin yaranma məqsədini iki aspektdən dəyərləndirmək olar. Çünki sosial şəbəkələrin yaranma amalı sırf müəyyən forumu, qurupu, toplumu bir araya gətirmək idisə, bizə nə qazandırdı faktoru tamam fərqlidir". Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında Tedroid Media-nın həmtəsisçisi Bəxtiyar Həsənov deyib.

O bildirib ki, sosial şəbəkələrin varlığı hazırda sırf başlanğıcdakı kimi müəyyən bir network formalaşdırmaq yox, başlıca olaraq gəlir modeli, şirkətlərin üzərindən qazanc formalaşdırdığı bir sistemə çevrilib: "Bildiyimiz kimi hazırda sosial media ən böyük marketinq vasitələrindən biridir. Bütün şirkətlər marketinq dedikdə ilk növbədə sosial şəbəkələrdən istifadə edir. Amma biz yaranma məqsədinə qayıtsaq, yaranma məqsədi insanları müəyyən networkinglə bağlı bir-birləri ilə nələrsə bölüşə biləcək alət kimi olması idi. Məsələn, ən sadəsindən baxsaq, Facebook, Instagramda başlanğıc olaraq məqsəd ancaq sosial network yaratmaq istəyən şəxslərin "Facebook"da öz fikirlərini bölüşməsi idisə, "Twitter"da başlanğıc mərhələsində "Facebook"a nisbətən fərqli olaraq qısa 150 simvol limitində öz fikirlərini Twit atması idisə, "Instagram"da insanların öz networkingini şəkillərlə bölüşməsi ilə paylaşması ön planda idi. Amma bunların hamısının ortaq bir məqsədi var idi. İnsanların öz aralarında fikir, yaxud da, həyat tərzi nümunəsini paylaşmaqdan ibarət idi. Başlanğıcda insanların rəsmi üslubda bir-birləri ilə fikirlər bölüşə biləcəyi, başlıca olaraq iş axtara biləcəyi forum idi. Zamanla ancaq sosial media mədəniyyətinin formalaşması ilə indiki halını aldı. Hazırda sosial media bizə çox şey qazandırır. İstədiyimiz hər şeylə bağlı məlumat almaq imkanına malikik".

 

"Sosial şəbəkə anlayışı bizə nə qazandırdı dedikdə sosial networking anlayışından tamam kənara çıxıb marketinqə gəlirik. Sosial media faktoru hər bir insanın gündəlik həyatında istifadə etdiyi bir şeydir. Bu xidməti sizə pulsuz təklif edən şirkətlər sizə nələrin maraqlı olduğundan, hansısa media şirkəti o kütləyə nə xitab edərək ondan necə qazanc əldə edə biləcəyindən, hər bir sosial medianın sahibi olan şirkətin ayrı, onu istifadə edən istifadəçilərin ayrı gəlir modeli olan mexanizmə çevrilib. Şirkətlər hazırda sosial medianı piar etmək, marketinqdən istifadə etmək üçün istifadə edirlər. Siz sadəcə istifadəçisinizsə, sizin üçün o qədər də əhəmiyyətli olmayacaq, məlumat almaq, vaxt keçirmək üçün istifadə edirsiniz.

Digər tərəfdən də abunəlik xidmətləri getdikcə artır. Məsələn, iş axtarmaq üçün platformaya çevrildi, sonra genişləndirildi. Abunəlik xidmətləri satılır, o abunəlik xidməti ilə şirkətinizə ən uyğun işçini belə süni intellekt alətinə pul verib sosial şəbəkədən almaqla o xidmətləri əldə edə bilərsiniz. Digər tərəfdən "Instagram"da paylaşdığınız bir şeyi kütlə qarşısına çıxarmaq istəyirsinizsə, marketinq mövcuddur. Çünki siz ödəniş edirsiniz. Hər hansısa şirkəti reklam edəcəksinizsə, o, sizin üçün sosial şəbəkə üzərindən gəlir modelinə çevrilir. Bu kimi əsas faktorlar var ki, sosial şəbəkələr bir növ rəqəmsal marketinq aləti kimi istifadə olunur, nəinki başlanğıcda biz onu networking aləti kimi istifadə edirdik. Nisbətən networking imkanları sosial şəbəkələrdə daha azdır, daha çox müəyyən gəlirə, müəyyən nəticə əldə etməyə fokuslanır. Orada da iki istiqamət ancaq sadə istifadəçilər və marketinq imkanlarından istifadə edən istifadəçilərə görə bölünür" - deyə o, əlavə edib.

30 İyun 2024 İyunun 30-u akademik Cəlal Əliyevin doğum günüdür
30 İyun 2024 Ərdoğan Azərbaycanla bağlı sənədə düzəliş etdi
29 İyun 2024 “Azərbaycan Ordusu Cənubi Qafqazın ən güclü ordusudur”
28 İyun 2024 Dağıstan hadisələri - “Maskirovka doktrinası” - TƏHLİL
28 İyun 2024 Dövlətçilik tariximizin, adət-ənənələrimizin, elm və mədəniyyətimizin təbliği ən aktual məsələdir - TƏHLİL
28 İyun 2024 “İctimai işlərdə iştirakdan özünü təcrid etmək dinə uyğun deyil“ - MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ
28 İyun 2024 “Cəmiyyət dövlətin və polisin yanındadır” - ŞƏRH OLUNDU
28 İyun 2024 İranla 7 cəbhədə savaşırıq - Netanyahu
28 İyun 2024 Britaniya Netanyahunu həbsdən müvəqqəti xilas etdi
28 İyun 2024 Sayı 7000- qədər azalan taksilərdə qiymətlər artacaq - Ekspert AÇIQLADI VİDEO
28 İyun 2024 Azərbaycanda kərə yağının qiyməti BAHALAŞDI VİDEO
27 İyun 2024 Mərkəzi Elmi Kitabxana könüllü qəbulunu elan edir
27 İyun 2024 MEK-də “Açıq qapı” keçiriləcək
26 İyun 2024 Kamaləddin Qafarov: “Ordumuz çox böyük tarix yazıb”
26 İyun 2024 Azərbaycan Ordusunun yaradılmasından 106 il ötür
25 İyun 2024 Medvedyev Qərbi hədələdi: Cavabsız qoymayacağıq
24 İyun 2024 Ermənistan üçün siçan tələsi - RAKURS
24 İyun 2024 Yeni pulsuz çimərliklər istifadəyə verildi VİDEO
24 İyun 2024 Əfsanəvi "Serafino" ləqəbli həmyerlimizin ev-muzeyi qəzalı vəziyyətdədir VİDEO
24 İyun 2024 Özbəkistanda keçirilən Azərbaycan mədəniyyət günlərində yerli mətbəx ARAŞDIRILIB VİDEO
23 İyun 2024 Bəhanə müxalifəti...
23 İyun 2024 Qamışgöldə tibb zəliləri kütləvi ovlanır – Aidiyyatı qurum HƏRƏKƏTƏ KEÇDİ VİDEO
23 İyun 2024 Tramp 500 dollar bəxşiş qoydu, qəbzə isə yazdı ki…
23 İyun 2024 "Haqqımızı onlardan almayana qədər iki əlimiz yaxalarında olacaq" - Sumqayıtın İcra Başçısından Prezidentə şikayət edən İŞ ADAMLARI
23 İyun 2024 Azərbaycanda toyda kütləvi ZƏHƏRLƏNMƏ - 40 nəfəri ötdü...
20 İyun 2024 Yaxın Şərq yenə qaynayır - MÜHARİBƏ
20 İyun 2024 İsrail hakimiyyətindən sağa doğru daha bir addım - TƏHLİL
20 İyun 2024 Fransa üçün ənənəvi olan SİYASİ ƏXLAQSIZLIQ - TƏHLİL
20 İyun 2024 Tükənmiş və çirkin “qoca qitə” - ANALİTİK
20 İyun 2024 Gecikmə oldu, sərnişinlərə əlavə ödənişsiz avtobuslar və qatarlar təyin edildi