Son xəbərlər


Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsi tərəfindən Respublika ərazisində modul tipli məktəblərin quraşdırılması işlərinin satınalmaları üzrə keçirilən tenderin qeyri şəffaf şəkildə təşkil edilməsi, sağlam rəqabət mühitinin yaradılmaması və bunun nəticəsində külli miqdarda dövlət vəsaitinin israf olunması ilə bağlı dərc etdiyimiz məqalə ictimaiyyət arasında geniş müzakirələrə səbəb oldu. Odur ki, mövzuya daha ətraflı bir daha qayıtmalı olduq.


Məlum olduğu kimi, Prezident İlham Əliyev Azərbaycan Respublikasında modul tipli təhsil müəssisələrinin quraşdırılması işlərinin davam etdirilməsi haqqında 26 may 2021-ci il tarixli Sərəncam imzalayıb. Həmin Sərəncama əsasən, Azərbaycan Respublikasının ərazisində modul tipli təhsil müəssisələrinin quraşdırılması məqsədilə “Azərbaycan Respublikasının 2021-ci il dövlət büdcəsində dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu üçün nəzərdə tutulan vəsaitin 10,0 (on) milyon manat Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinə ayrılmışdı.

Ölkə başçısının məlum sərəncamında respublikanın ayrı ayrı rayonlarında 31 modul tipli məktəbin quraşdırılması nəzərdə tutulmuşdu. Ölkə prezidentinin Sərəncamına əlavə olunmuş siyahını diqqətinizə çatdırırıq.

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2021-ci il 26 may tarixli Sərəncamına
Əlavə




Sərəncamın icrasını həyata keçirən Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsi dövlət satınalmalarının vahid internet portalı vasitəsi (Hansı mətbuat orqanında dərc olunduğu isə bəlli deyil) ilə 08.07.2021-ci il tarixdə Respublika ərazisində modul tipli məktəblərin quraşdırılması işlərinin satınalmalarını təkliflər sorğusu üsulu ilə elan edir. Tender Komissiyası Təkliflər sorğusunda iştirak etmək üçün sənədlərin 08.07.2021 11:11 – 23.07.2021 18:00 tarixinədək qəbul olunduğunu elanda göstərir. Lakin elə həmin gün də satınalmalarının vahid internet portalında satınalmanın ləğv olunması barədə bildiriş verilir. Səbəb? Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin gətirdiyi səbəbə diqqət yetirin.

Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsi tərəfindən 6 iyul 2021-ci il tarixində Respublika ərazisində modul tipli məktəblərin quraşdırılması işlərinin satınalınması ilə bağlı verilmiş təkliflər sorğusu elanı ““Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa edilmiş 22 iyun 2021-ci il tarixli dəyişikliyə əsasən müsabiqənin həyata keçirilməsi barədə elan təkliflərin açılacağı gündən azı 10 bank günü müddəti müəyyən olunması şərtlərinə uyğun gəlmədiyindən ləğv edilir. Tender komissiyası

Çox primitiv bir səbəb gətirilir. Sözügedən idarənin satınalmalar üzrə mütəxəsisləri qanunda olan bu dəyişikliyi əvvəlcədən məgər bilməyiblər? Yaxud da, İdarənin Tender Komissiyası satıalmaların təşkili zamanı elandan sonra zərflərin neçə bank gününə açılması və qalib müəyyən edildikdən sonra sonra neçə bank günü ərzində bağlanmış müqavilə barədə məlumat mətbuatda dərc edilməlidir. Bunları bilmirlər?

Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin Tender Komissiyası 25.08.2021-ci il tarixdə dövlət satınalmalarının vahid internet portalında bildiriş verərərək qalibin müəyyən olunduğunu açıqlayır.

Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin Təsərrüfathesablı Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsi tərəfindən “Respublika ərazisində modul tipli məktəblərin quraşdırılması işlərinin satın alınması” üzrə 27 iyul 2021-ci il tarixində keçirilmiş təkliflər sorğusu prosedurunda “Modenco” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyəti qalib müəyyən edilmişdir. TENDER KOMİSSİYASI

Burada suallar yaranır. 27 iyul 2021-ci il tarixində keçirilmiş təkliflər sorğusu prosedurunun nəticəsi nə üçün bir ay sonra, 25.08.2021-ci il tarixdə sadəcə bildiriş verməklə açıqlanıır? Bildirişdə bağlanmış müqavilə üzrə ayrılmış vəsatin miqdarı nə üçün açıqlanmayıb? Ölkə başçısının sərəncamından da göründüyü kimi hər modul tipli məktəbin quraşdırılmasına 350 ooo manat vəsait ayrılıb. Lakin Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsi bu vəsait hesabına görüləcək işlərin tam siyahısını şərtlər toplusunda göstərməməklə bərabər, qalib şirkətə ayrılmış vəsaitin məbləği barədə də heç yerdə açıqlama verməyib.

Bütün bunlar Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin satınalmanın təşkilində yol verdiyi səhvlərin bir qismidir ki, müəyyən şübhələrə yol açır və prosedurun heç də şəffaf şəkildə təşkil edilməməsindən, sağlam rəqabət mühitinin yaradılmamasından xəbər verir. Keçək təkliflər sorğusunun qalibi olmuş “MODENCO” MMC-yə.

Kommersiya qurumunun hüquqi şəxslərin dövlət reyestrinə daxil edilmiş məlumatlarında “MODENCO” Məhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətinin İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətinin Bakı şəhəri Bakı şəhəri Lokal Gəlirlər Baş İdarəsində 23.09.2016-ci il tarixdə dövlət qeydiyyatına alındığı bildirilir. Nizamnamə kapitalı 2000 manat olan MMC-nin hüquqi ünvanının BAKI ŞƏHƏRİ NƏSİMİ RAYONU, NƏRİMANOV RAYONU, QARABAĞ, ev 8, m. 264, qanuni təmsilçisinin isə Həsənov Bəhruz İldırım oğlu olduğu göstərilir.

Şirkətin barəsində açıq mənbələrdə heç bir məlumat yoxdur. MMC-nin maddi texniki bazası və ixtisas göstəriciləri, o cümlədən müvafiq sahədə peşəkarlığı, təcrübəsi, texniki və maliyyə imkanları, işçi qüvvəsi, idarəetmə səriştəsi barədə heç yerdə məlumata rast gəlinmir. Qanunun tələb etdiyi bütün bu kimi göstəriciləri olmayan bir MMC-nin respublikanın qərbindən şərqinə, şimalından cənubuna bu işləri necə təşkil edəcəyini görəsən Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin rəsmilərini heç düşündürübmü?

“Modenco” MMC- nin fəaliyyəti ilə elektron kütləvi informasiya vasitələrində yalnız bir məlumat var. Mətbuatın yazdığına görə Lerikin Loda kənd məktəbinin tikintisi üçün mal və material daşımış sürücülər, o cümlədən inşa işlərində iştirak etmiş insanlar bir ildən çoxdur əmək haqlarını ala bilmirlər. Onların arasında şəhid Gündüz Əliyevin atası Etibar Əliyev, qazi Şamil Sürət oğlu, sürücülərdən Sahil Hüseynov, Kamil Şahmuradov və digərləri var. Onlar nədən şikayətçi olublar və kimdən kömək istəyiblər?

Onların sözlərinə görə, aldadılıblar, indiyə qədər bir qəpik belə ödənilməyib. Şikayətçilər deyirlər ki, indiki adı “Modenco” MMC olan şirkət onların haqlarını mənimsəyib. Şirkət daha əvvəl “Providence Doytch Limited” MMC adı altında fəaliyyət göstərib. Onlar məsələ barədə Təhsil Nazirliyinin Təsərrüfat hesablı Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin rəisi Anar Axundova müraciət ediblər. Ancaq onlara heç yerdən dəstək gəlməyib, heç bir köməklik olmayıb.

Şikayətçilərin müraciətinə cavab olaraq “Modenco” MMC-nin direktoru Bəhruz Həsənov Təhsil Nazirliyinin Təsərrüfat hesablı Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin rəisi Anar Axundova yazdığı məktubda qeyd edir ki, “Məlumat üçün bildiririk ki, indiki “Modenco” MMC, keçmişdə “Providence Doytch Limited” MMC-nin ” Vüqar 1970″ MMC-yə heç bir borcu yoxdur.”

“Vüqar 1970” MMC-nin qanuni təmsilçisi Zeynalov Vüqar İsmail oğlunun adına belə daha bir MMC var. Biri hüquqi ünvanı BAKI ŞƏHƏRİ SABUNÇU RAYONU, SABUNÇU ŞTQ, 26 BAKI KOMİSSARI, ev 0, m. 28 göstərilən “VUQAR-1970” MMC, digəri isə hüquqi ünvanı AĞDAM RAYONU, ABDAL, , ev 0, m. 0 göstərilən “VÜQAR 1970″ MMC-dir.

Bu nə deməkdir? Bu o deməkdir ki,“Modenco” MMC tenderi udub, lakin yüklərin daşınmasını ” Vüqar 1970″ MMC həyata keçirib. Bu həm də o deməkdir ki, “Modenco” MMC-nin texniki bazası və işçi qüvvəsi yoxdur. “Modenco” MMC dövlət sifarişi üzrə yüklərin daşınmasını başqa texniki imkanları olan şirkətlər vasitəsi ilə həyata keçirib,yəni artıq xərc çəkilməsinə yol verib. Bu həm də külli miqdarda dövlət vəsaitini israf etmək deməkdir.

Qeyd edək ki, Bəs Təhsil Nazirliyinin Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsi tərəfindən keçirilmiş satınalmalarda bu kimi qanun pozuntuları kifayət qədərdir. İdarə tərəfindən yalnız 2021-ci il ərzində müxtəllif mal-materialların alınması və xidmətlərin göstərilməsi üzrə elan olunmuş 19 təkliflər sorğusu və 3 milyon ABŞ dollarının manat ekvivalentindən çox olan 9 Açıq tenderlərin bir çoxunun nəticələri qanunun tələb etdiyi kim, ictimaiyyətə açıqlanmadan, gizlin şəkildə, Təhsil Nazirliyinin və Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsi rəsmilərinə sərf edən şəkildə həyata keçirilmişdir.

Bütün bunların başında isə Təhsil Nazirliyinin Təsərrüfat hesablı Əsaslı Tikinti və Təchizat İdarəsinin rəisi Anar Axundov dayanır. Anar Axundov bu İdarəyə hələ Ceyhun Bayramovun vaxtından rəhbərlik edir. Onun sabiq təhsil nazirinin xalası oğlu ilə yaxın münasibətdə olmaları barədə mətbuatda məlumatlar yayılıb. Görsənən odur ki, Ceyhun Bayramovun vaxtı ilə korrupsiyaya bulaşmış adamları indi də çirkin əməllərini davam etdirirlər. Amma ötən yazıda qeyd etmişdik, bir daha da xatırlatmaq istrərdik ki, burada gənc, perspektivli, islatçı nazir Emin Əmrullayevin adı da hallanmaqdadır.

Ötən gün ABŞ Dövlət katibi Entoni Blinkenin Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevə və Ermənistan Baş naziri Nikol Paşinyana telefon zənglərinin ictimaiyyətə açıqlanan hissəsində “Dağlıq Qarabağ ermənilərinin hüquqlarının müdafiəsi, “Xankəndi ilə Bakı arasında” danışıqlar üçün beynəlxalq mexanizmin yaradılması” ifadəsinin işlənməsi diqqətdən yayınmaya bilməzdi.

Blinkenin Əliyevlə danışığı ilə bağlı rəsmi Bakının açıqlamasında bu və bunabənzər söz birləşməsi, əlbəttə ki, yoxdur; ABŞ Dövlət Departamentinin Blinkenin Əliyevlə telefon söhbəti haqda press-relizində də Blinkenin 17 əsirin qaytarılmasına görə Bakıya təşəkkürü, sülh istiqamətində pozitiv addımları alqışlaması, “sərhədlərin dəqiq delimitasiyası, nəqliyyatın açılması, itkin düşənlərin axtarılması və identifikasiyası və “digər məsələlərdə” ABŞ-ın dəstəyindən bəhs edilir. Blinken yalnız və yalnız “Dağlıq Qarabağ sakinlərinin (sakinlər - !) hüquqları və yaşam təminatlarına” toxunub, Ermənistan və Azərbaycanın atəşkəs rejiminə əməl etməsinin mühüm olmasından danışıb.

ABŞ başda olmaqla, Qərb siyasilərinin dilində “Xankəndi-Bakı formatı” deyilən bir anlayış yoxdur.

Yalnız Blinkenin Ermənistan Baş naziri Nikol Paşinyana zəngində “tərəflərin belə bir formatdan danışdığı” haqda erməni mediasında informasiya var ki, bu da əslində bu ifadəni kimin siyasi leksikona daxil etmək istədiyini ortaya qoyur. Nikol Paşinyan hökuməti artıq reallığın dəyişdiyinin fərqindədir və Qarabağı Azərbaycan ərazisi kimi tanıyıb, buna baxmayaraq, “Xankəndi-Bakı formatı” adlı heç bir perspektivi olmayan bir oyun qurmağa və Xankəndidə rus sülhməramlıların himayəsi altında olan separatçıları tərəfə çevirməyə uğursuz cəhd edir.

Bakı hətta işğalın ən ağır vaxtlarında və iqtisadi imkanlarının zəif, siyasi təsir imkanlarının həddən artıq aşağı olduğu 90-cı illərdə belə bu cür cəhdlərin qarşısını qətiyyətlə almışdı. 1998-ci ildə Heydər Əliyev “Ermənistan-Azərbaycan Dağlıq Qarabağ münaqişəsi” qəlibində “Azərbaycan” sözü ilə “Dağlıq Qarabağ” sözü arasında “vergül”ün qoyulmasına belə imkan verməmişdi. Heydər Əliyev yaxşı bilirdi ki, bu “vergül” sonradan separatçıların masada “bərabərhüquqlu” iştirakı üçün hüquqi təzyiq vasitəsinə çevrilə bilər.

“Dağlıq Qarabağ münaqişəsi”nin yalnız və yalnız iki tərəfi olub: işğalçı Ermənistan və işğala məruz qalan Azərbaycan. Heydər Əliyev münaqişəni məhz bu formatda bütün beynəlxalq təşkilatlarda qəbul etdirib, eyni zamanda, Ermənistan da bu formata imza atıb, illərlə bu formatda danışıqlarda iştirak edib!

Təsadüfi deyil ki, Heydər Əliyevin münaqişənin beynəlxalq hüquq çərçivəsində ədalətli həlli üçün necə uzaqgörən bir gediş etdiyini Ukrayna rəsmiləri və prezidentləri də etiraf edəcəkdilər. Belə ki, Donbasla bağlı formatda Ukrayna və Rusiya ilə bərabər, Luqansk və Donetsk də “tərəf kimi” iştirak edir və Minsk razılaşmaları “dördlü formatda” imzalanıb. Məhz bu saziş Rusiyanın əlini gücləndirir və Luqansk və Donetsklə bağlı iddialarını əsaslandırırdı, Kiyev isə imzasına hörmət etməməkdə, Minks razılaşmalarını pozmaqda, beynəlxalq sənəd statusunu almış sazişi ayaqlar altına atmaqda ittiham edilirdi.

İndiyə qədər Qarabağdakı separatçıları “subyekt” olaraq tanımayan və bu haqda hər hansı təklifi yaxına belə buraxmayan Azərbaycana 44 günlük möhtəşəm qələbədən və Qarabağ münaqişəsini tarixə göməndən sonra Nikol Paşinyanın guya “hiyləgərlik” edib, “yeni format” təklif etməsindən əbləh bir düşüncə təsəvvür etmək çətindir. Nikol Paşinyanın 24 il öncə gündəmdən silinən bir təşəbbüsü kapitulyasiyaya imza atandan sonra gündəmə daxil etmə cəhdi yalnız sülh prosesinə mane olmaqdan başqa bir şey deyil.

Azərbaycan Qarabağdakı 25 min erməni icması ilə “qeyri-formal təmaslar”dan qaçmadığını elan edib. Nədir “qeyri-formal”lıq?

Formal - rəsmi, qanuni formadır, qeyri-formal – qeyri-rəsmi, qarşı tərəfin heç bir statusu olmadığı əlaqə. Bu, Qarabağdakı erməni icmasının Azərbaycana inteqrasiyası yoludur.

Əlbəttə ki, qeyri-rəsmi təmaslarsız Azərbaycan dövləti öz erməni əhalisi ilə anlaşa bilməz.

Bir daha qeyd edək ki, təmasların necəliyini artıq İlham Əliyev elan edib: “Qeyri-formal təmas”!