Son xəbərlər


Haqq da, həqiqət də göz önündədir,
Yer altında deyil, yer üstündədir.
Bəxtiyarsan əgər çəkdiyin əmək,
Cahan sərgisinə versə bir çiçək.
H. Cavid.
Son vaxtlar qəti inanmağa başlamışam ki, bütün yaradıcı insanların sənət dünyası onların şəxsiyyəti ilə uyarlılıq təşkil edir. Necə deyərlər, belə inssanlarda şəxsiyyət və yaradıcılıq vəhdətdə inkişaf edir. Xüsusilə bədii və publisistik yaradıcılıq ona sahib olan insanın lap kiçik yaşlardan formalaşmağa başlayan şəxsiyyətinin ifadəsidir. Klassik sənət adamlarının yaradıcılıq faktının klassikaya çevrilməsində ilkin rolu onun şəxsiyyəti oynayır. Adlarını çəkmədən birmənalı şəkildə klassik yazıçı və publisistlərimizi xatırlayaq. Xalqı gözüaçıq, rəhbəri ədalətli, insanı işgüzar görmək istəyən bütün bunları öz yaradıcılıq süzgəcindən keçirən qələm sahibləri bu amallara öz şəxsiyyətləri ilə də xidmət etmişlər.
Azərbaycan maarifçilik hərəkatının nümayəndələri, insanın kamillik zirvəsinə qalxan yolunu öz sənət nümunələrində ifadə edən sənətkar yazıçı və publisistlər şəxsi fəaliyyətləri ilə də həmişə örnək olmuşlar. Bəlkə, ona görədir ki, yüksək idealların ifadəsi olan sənət əsərlərindəki estetik ideallar onların yaradıcısının şəxsi həyatının bir parçası olmuşdur. Tarixi təcrübə sübut edir ki, başqa cür ola bilməz. Yaradıcılıq və şəxsiyyət uyarlı olmayanda sənət əsəri deyil, konyuktur mətn ortaya çıxır və bu “mətnlər”, olsa-olsa, xırda bir zaman kəsiyində o konyuktur faktına uyanların karına gəlir və mühit dəyişilən kimi ya unudulub gedir, ya da yeni nəslin amansız qınaq obyektinə çevrilir.
Bu gün Lənkəran ədəbi mühitində yaşayıb yaradan yazıçı-publisist Qafar Cəfərli də şəxsiyyəti ilə yaradıcılığı vəhdətdə görünən bir ziyalımızdır. Qafar müəllim ürəyi vətənə, doğma yurda, elə-obaya sevgi ilə dolu bir vətəndaşdır. Əbəs demirlər ki, ən böyük sevgi Vətənə, torpağa olan sevgidir. Bu danılmaz bir sevgidir. Bütün sevgilər ölür. Anaya, torpağa olan məhəbbət ötüb keçmir. Torpaq əldən gedəndə insan dünyasını itirir. Qafar Cəfərli də həm bir vətəndaş olaraq, həm də bir yazıçı olaraq sadalanan kriteriyalara daim sədaqət nümayiş etdirib. Həm məmur olanda, həm də bir yazıçı olaraq bu nüanslar Onun şəxsiyyət və yaradıcılıq müstəvisində altından cızılmış xətt olaraq keçir. Qafar Cəfərli polis zabiti kimi I ci Qarabağ müharibəsində-Vətən torpaqlarının müdafiəsi uğrunda gedən döyüşlərdə fəal iştirak etmişdir. Heç şübhəsiz bu nüans da Onun vətənpərvərliyinin, necə bir vətəndaş olmasının göstəricisidir.
Yazıçı-publisist Qafar İltifat oğlu Cəfərli 1957-ci ildə Lənkəranda ziyalı ailəsində anadan olmuşdur. 1978-ci ildə ADU-nun hüquq fakultəsinin əyani şöbəsinə qəbul olmuş və universiteti uğurla bitirmişdir. İxtisası üzrə uzun müddət hüquq mühafizə sistemində çalışmış, məsul vəzifələr tutmuşdur. Qafar Cəfərli cinayət axtarışı sahəsində işlədiyi uzun illərdə cinayət hadisələrinin açılmasında bilavasitə iştirak etmiş, yaxud prosesə birbaşa rəhbərlik etmişdir. Gündəlik iş prosesində qarşılaşdığı zəngin müşahidələri onun gələcəkdə yazacağı əsərləri üçün ilk rüşeym rolunu oynamışdır. Yaradıcılığa tələbəlik illərindən başlamışdır. Bədii-publisistiki yazıları dövri mətbuat orqanlarında mütəmadi çap olunmuşdur.
Geniş yaradıcılıq diapazonuna malik Qafar Cəfərlini oxucuları daha çox detektiv yazıçı olaraq tanıyırlar. Bəlkə də bu onda uzun müddət fəaliyyətdə olduğu peşəsinin xarakterindən irəli gəlir. Müxtəlif vaxtlarda çap olunmuş “Bir ömür sevgi”, “Taxta qaloş” əməliyyatı”, “Amansız qətl”, “Gecənin lal fəryadı”, “Günahsız mələk”, “Namus yarası”, “Tanrının göz yaşları”, “Kimsəsizlər”, “Xəyanət”,”Xoşbəxt əsirlər” və povestləri, “Qəbir yeri”, “Qumru”, “Saatın 61-ci dəqiqəsi”,“Övlad borcu”, “Son nəfəsdə”, “Bir ömür sevgi” hekayələri və “Tanrının göz yaşları”romanı adıgedən janra aiddir və oxucularını daha çox cəlb edir. Yazıçı qələmə aldığı hekayələrini “Bir gecənin vahiməsi” kitabında (2020) nəşr etdirmişdir.
Qafar Cəfərli bir yazıçı, publisist olaraq sözlə “əlləşir”- yazır, yaradır. Lev Tolstoyun “bu dünyada hər şey ötüb keçəcək: var da, dövlət də… Əbədi qalan yalnız bədii söz olacaq” postulatı sanki Onun yaradıcılığının düsturudur. Başqa cür ola da bilməz. Mənə elə gəlir ki, əbədiyyətə çevrilməyin bircə rolu var – o da sözdən keçir. Ancaq adi sözdən yox – ruhuna barmaqlarımızla toxuna bildiyimiz sözlərdən keçir əbədiyyətin rolu.
Bir zaman Yunan dramaturqu Sofokl yazırdı: “Dünyada heyrətedici güclü qüvvələr çoxdur, lakin insandan güclüsü yoxdur”. Doğrudan da özünü dərk edən insan öz gücünü, qüvvəsini, intellektini, potensial imkanını cəmləyib bir yerə yönəldərsə, o yenilməz olar, bütün istək və arzularını həyata keçirər. Bunun əsasında da insanın özünəinamı dayanır. Bu xüsusiyyətlər ən çox yaradıcı adamlarda mövcud olur. Çünki yazıb-yaratmaq insana ilk növbədə öz nəfsinə qalib gələ bilmək bacarığı aşılayır. Əgər insan öz nəfsini əsirinə çevirə bilsə, bu adam həyatda hər istəyinə müvəffəq ola bilər. Qafar müəllimi tanıyanlar bilir ki, o. uzun müddət məmur olsa da, nəfsinə qul yox, hakim olub. Özünü, sözünü, yerini bilib həmişə. İç dünyasında həmişə “təmizlik işləri” aparmış və yaxşı insan olaraq tanınmışdır.
Yazıçı – publisist Qafar Cəfərli yüksək insani keyfiyyətlərilə yanaşı, yorulmaq bilməyən, həmişə axtarışda olan, oxumaqdan bircə an belə usanmayan, daim öz üzərində işləyən, düzlüyü, dürüstlüyü, xeyirxahlığı, əqidə saflığını, ləyaqəti, işinə məsuliyyətlə yanaşmağı, prinsipiallığı, zəhmətə alışqanlığı, özünə mökəm inamı və həyata bağlılığı, düşüncə və fikirlərində sərbəstliyi, azadiliyi, zəhmətə qatlaşmağı özünün həyat amalına çevirən əsl ziyalı şəxsiyyətlərdəndir. Müəllif əsərlərinin qəhrəmanlarını oxucusuna ilk andan tanıtmağa çalışmır, gərgin dramatik səhnələrdən sonra qəhrəmanın xəyallar aləminə dalaraq, keçmiş xatirələri ocaq közü kimi çözələyərək əslində onun kim olduğunu göstərməyə çalışır. Onun qəhrəmanları – istər müsbət olsun, istər mənfi, onlar həyatımızın müasir dövrünün reallıqlarını özündə göstərən insanlardır. Müəllif ideal qəhrəman obrazları yaratmaq fikrindən uzaqdır, ancaq o, yazıçı fəhmi ilə cəmiyyəti müşahidə edərək, qəhrəmanlarının fərdi və tipik keyfiyyətlərini təhlili nəticəsində öz obrazlarını oxucular üçün nümunəyə çevirmək istəyir. Və o, buna nail olur.
Yazıçı qəhrəmanlarını ilahiləşdirməyə çalışmır, sadəcə onları olduqları kimi cəmiyyətə təqdim etməyə çalışır. Bədii əsər yalnız o zaman insana doğma, məhrəm olur ki, həmin insan – konkret mənada yəni oxucu bu əsərdə özünü görür, gerçək həyatı, dünyanı, bu gerçəklik haqqında öz düşüncələrini yaradır. Qafar müəllim həyatda həmişə öz gücünə, təfəkkürünə arxalanaraq cəmiyyətdə öz layiqli yerini qazanmışdır.
Qafar Cəfərlinin ədəbi mühitdə qazandığı uğurlar onun gecə-gündüz çalışdığı gərgin əməyinin nəticəsində olmuşdur. İnsanı cəmiyyətdə sevdirən onun şəxsiyyətinin bütövlüyü, əqidə saflığı, qüruru, şərəfi, hər yerdə ədalət prinsipini gözləməsi, adamlara qarşı xeyirxah münasibəti, səmimi davranışı, təmkinliliyi, riyakarlıqdan uzaq olması, mənəvi azadlığı, ictimai fəallığı, etik normalara ciddi riayət etməsi, özünə və başqalarına həmişə hörmətlə yanaşması, ətrafındakıların diqqətin cəlb bilmək bacarığına malik olmasındadır. Rus psixoloqu D.A.Leontevin fikrincə, “şəxsiyyət doğulmur, şəxsiyyət təşəkkül tapır.”
Nasirimizdə insana xas olan ən nəcib və müsbət insani keyfiyyətlər ölçüyüyə gəlməz dərəcədə çoxdur.
Qafar müəllim həm də nəzakətli və xeyirxah insandır. Konfutsi deyirdi”:Hər kimdə bu beş keyfiyyət olsa demək o, insansevərdir. Bunlar: hörmət, nəzakətlilik, düzlük, xeyirxahlıq və dərrakəlilikdir. Əgər insan nəzakətlidirsə ona dayaq olurlar, əgər hörmətcildirsə, ona rəğbət bəsləyirlər, düzgündürsə, ona etibar edirlər, əgər o, ağıllıdırsa, uğur, xeyirxahdırsa, hörmət qazana bilər”. Konfutsinin sadaladığı beş insani keyfiyyətlərin hamısı Qafar müəllim şəxsiyyətində rakursdan təzahür edir. Ona görə də ona həm ədəbi mühitdə, həm kollektivdə, həm yaşadığı el-obasında, həm də ailəsində böyük hörmət və rəğbət bəsləyirlər.
Sadaladığım kriteriyaları nəzərə alaraq yazıçı-publisist Qafar Cəfərlini mübaliğəsiz olaraq böyük şəxsiyyət və başqalarına örnək olası insandır.
Bu gün Qafar Cəfərli ömrünün 65-ci baharındadır. Doğma Lənkəranımızda yaşayaraq yazıb yaradır. Çevrəsində olan, ülfət bağladığı insanlar arasında fəaliyyət göstərir. Əyalətdə yazıçı ömrü yaşamaq, yazıb-yaratmaq, peşəkar səviyyəli ədəbi əsərlər ortaya qoymaq asan iş olmasa da, Qafar müəllim bunun öhdəsindən professionallıqla gəlir desəm heç şübhəsiz yanılmaram.
Qafar Cəfərli həm də Azərbaycan Yazıçılar Birliyi Lənkəran Zona Bölməsinin sədri olaraq cənub bölgəsində ədəbi mühitə rəhbərlik edir, Cənub ədəbi mühitinin inkişafına, istedadlı yaradıcı gənclərin yetişməsinə töhfələr verir. Bölməyə sədrlik etdiyi il yarımlıq zaman kəsiyində həyara keçirdiyi işlər deməyə əsas verir ki, o istedadlı yazıçı olmaqla yanaşı həm də bacarıqlı rəhbər və təşkilatçıdır.
Rəhmətlik Anamda Qafar müəllimin ən fəal oxucularından idi.
Qafar Cəfərliyə uzun ömür, cansağlığı, gündəlik fəaliyyətində uğurlar, yaradıcılığında isə yeni və sanballı əsərlər yazmağı və təbii ki, bol-bol oxucu sevgisi, arzulayıram.
Yazıçı-publisistin yaradıcılığında bundan sonra da yaşıl işıq və uğurlu yol diləyilə.


Alim-aqronom Prezident İlham Əliyevə müraciət etdi -Haqqımı tələb edirəm,həbs olunmaqla hədələnirəm

Mütəmadi olaraq yazmışıq-anlaşılmaz və düşünülməmiş məmur mövqeyi daima vətəndaşları narazı salıb.Narazı vətəndaş isə pozulmuş haqq və hüququnun bərpası üçün aidiyyatı orqanlara,ölkə rəhbərliyinə müraciət edib.Beləcə,şikayət məktubları illərlə prezident aparatına "axıdılıb".

Faktinfo.az saytına göndərilən şikayətlərdən biri də bu qəbildəndir.Şikayəti oxuduqda məlum olur ki,narazı salınmış alim-aqronom davamlı şəkildə Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinə tabe təşkilat-Bakı şəhəri Yaşıllaşdırma Təsərrüfatı Birliyindən məktublar yazıb.Şikayətçinin aidiyyatı orqanlar tərəfindən qəbul olunub dindirilməməsi,yaranmış narazılığın kökündə dayanan amilin aradan qaldırılmaması Əsgərov Xanəhməd Əli oğlunun davamlı olaraq prezident aparatına məktublar göndərməsinə səbəb olub.

Faktinfo.az saytı Bakı şəhəri,Xətai rayonu,M.Hadi 21,mənzil 1 ünvanında yaşayan alim-aqronom Əsgərov Xanəhməd Əli oğlunun Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev cənablarına ünvanladığı müraciətdən bir neçə ifadəni ixtisar etməklə təqdim edir.

Çox hörmətli  cənab Prezident !

Siz xalqımız tərəfindən  yekdilliklə Azərbaycan Respublaikasının  Prezidenti  seçildiyiniz vaxtdan bu günə qədər  bütün çıxışlıarınızı diqqətlə izləyirəm. Sizin  xalqımız və dövlətimiz üçün gördüyünüz işlərinizi dəstəkləyirəm.
Siz çıxışlarınızın birində dediniz ki, mən hər bir azərbaycanlının Prezidentiyəm.Başqa bir çıxışınızda isə dediniz ki, vətəndaşlar tərəfindən mənə yazılan şikayət  və müracaiətləri mənə  çatdırmırdılar, indi elə şey ola bilməz, siz mənə yazın, gəlib çatacaq.  

Cənab Prezident,

mən Sizin məmur özbaşınalığına, korrupsiya və rüşvətxorluğa  qarşı apardığınız mübarizədə Sizə dəstək olmaq üçün  son üç ildə Bakı şəhəri Yaşıllaşdırma Təsərrrüfatı  Birliyində  büdcədən edilən mənimsəmələr və öz  maddi maraqlarına görə,  mütəxəssislərin zorla işdən çıxarılması və onların əvəzinə kənardan qeyri-peşəkar  insanların gətirilməsi  haqqında məlumat  verməyə çalışmışam. Artıq iki il olur, Sizə, Birinci Vitse-Prezidentə və Baş prokurorluğa  təkrar müraciət edirəm.

Sizə  və Baş prokurorluğa  göndərdiyim müraciətləri  araşdırılmaq üçün Prezident  Administrasiyasının və Baş prokurorluğun  səlahaiyyətli nümayəndəsi fəaliyyətindən şikayət etdiyim YTB-ə göndəriblər.

Cənab Prezident, bu nə qədər düzgündür ki, şikayətim fəaliyyətindən şikayət olunan  təşkilata göndərilir və   şikayətçi  ilə görüşmədən  cavab yazırlar.
Ancaq bir dəfə  Birinci Vitse-Prezident  Mehriban  xanım  Əliyevaya  göndərdiyim müraciət  Baş Prokurorluğun Korrupsiya İdarəsinə göndərilib. Onlar da yazdıqlarımı yoxlamaq əvəzinə məndən izahat  almaqla işlərini bitmiş hesab etdilər.  
Cənab Prezident, axırıncı üç ildə  YTB-də  yaşıl soyqırım və rüşvətxorluq  son əlli ildə olmayan həddə çatıb.  

Cənab Prezident,  neçə ki, vətəndaşların şikayət və müraciətləri sizə çatdırılmayacaq, o vaxta qədər məmur özbaşınalığına və rüşvətxorluğa qarşı  mübarizə aparmaq mümkün olmayacaq.Belə başadüşürəm mənim də şikayətlərim sizə çatdırılmır.
Bu səbəbdən müraciətimi ölkə saytlarında çap etdirmək  məcburiyyətində qaldım ki,bəlkə bu yolla  Sizə şikayətimi çatdıra bilim.

Cənab Perzident ! 

 YTB-nin rəhbərliyi öz himayədarlarına arxayın olaraq məni həbs etdirməklə hədələyirlər.
Cənab Prezident, mən Sizdən xahiş edirəm ki, Baş prokurorluğa  göstəriş verəsiniz ki, son iki ildə  mənim yazdığım müraciətləri araşdırsınlar. Əgər günahım varsa, mənə cinayət işi açsınlar.

Mən dövlətçiliyimiz  naminə canımdan keçməyə  hazıram.YTB-nin baş direktoru  Həsrət  Əmrahovun mənə göndərdiyi məktubun surətini müraciətimə əlavə edirəm.Hətta  102 xidmətinə  YTB-nin  işinə  qarışa bilmir, ona görə də onlar istədikləri  yaş  ağacları  öz maraqlarına  görə  istədiyi  vaxt  kəsirlər.
 

Əvvəlcədən Sizə öz təşəkkürümü  bildirirəm.


Əsgərov Xanəhməd Əli oğlu

Qeyd:Şikayətdən görünür ki,Bakı Şəhəri İcra Hakimiyyətinin Yaşıllaşdırma Təsərrüfatı Birliyi narazı olan alim-aqronomu qəbul edib problemi nizamlamaq əvəzinə,hələ bir onu tutdurmaqla hədələyib.Bu isə ona dəlalət edir ki,bir çox təşkilatlarda "mütləqi hakimlik" ənənəsi davam edir.

Qeyd edək ki,uzun illər bu qrumda çalışan,Yaşıllaşdırma Təsərrüfatı Birliyinin 5 saylı sahəsinin keçmiş rəisi,alim-aqronom,ildə yüz minlərlə ədəd gül-çiçək istehsal edən,45 il iş təcürbəsi  olan və təqaüdə çıxmasına il yarım qalmış,qanunsuz işdən azad edilən Əsgərov Xanəhməd Əli oğlu xeyli müddətdir ki,ölkə rəhbərliyinə,dövlət orqanlarına müraciət edərək YTB-də baş verən qanunsuzluqlardan,dövlət vəsaitinin müxtəlif yollarla mənimsənilməsindən dövlət orqanlarına şikayət edir.